قهرمانی دورتموند یک اتفاق افسانه‌ای خواهد بود

۳۱فروردین۱۳،

یورگن کلوپ در فاصله ۴۸ ساعت مانده به دیدار تیمش در مرحله نیمه‌ نهایی لیگ قهرمانان اروپا در گفت‌و‌گو با مارکا اظهار داشت: تلاش نمی‌کنم از کسی کپی کنم، من یورگن کلوپ هستم.

وی ادامه داد: اگر این قدر خوش‌شانس باشم، چگونه لبخند نزنم؟ همیشه لبخند نمی‌زنم اما بله من خوشحالم. کار خوبی دارم، در باشگاه بزرگی مشغول هستم، بازیکنان فوق‌العاده‌ و کادر فنی خوبی در اختیار دارم. در پایان روز، فوتبال فقط یک بازی است و من نمی‌توانم چیزی به این زیبایی را به یک نمایش بزرگ تبدیل کنم. ممکن است شکست بخورید یا پیروز شوید.

سرمربی دورتموند خاطرنشان کرد: رئال مادرید نمی‌تواند ما را وادار کند شیوه بازی خودمان را تغییر دهیم؛ برای لذت بردن از بازی خودمان به مادرید می‌رویم. اینکه بگوییم مادرید تیمی بیشتر از بازی در ضدحملات است، درست است. استعداد زیادی در این تیم وجود دارد.

وی افزود: در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان ۳ تیم مدعی وجود دارند- رئال مادرید، بارسلونا و بایرن‌مونیخ. درست مثل سال قبل. ما در نیمه‌نهایی تیم چهارم هستیم، مثل چلسی فصل پیش و چه تیمی قهرمان شد؟ چلسی.

یورگن کلوپ تأکید کرد: برای ما قهرمانی در لیگ قهرمانان افسانه‌ای، اتفاقی باورنکردنی و رویدادی تاریخی خواهد بود. من به این شیوه تلاش می‌کنم به شاگردانم انگیزه دهم. این بازی‌ها بسیار پایاپای خواهند بود. خاطره اتفاقی که در مرحله گروهی افتاد را داریم اما از آن موقع همه چیز تغییر کرده است، از نظر من رئال مادرید اکنون تیم قدرتمندتری شده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.