قهرمان عمر شارژ باتری در تلفن های همراه

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

همان‌طور که می‌دانید این روزها علاوه بر مشخصات گوشی‌های هوشمند باید عمر شارژ آن‌ها را نیز ملاک قرار داد. اکسپریا زد۲ پرچم‌دار قبلی سونی در این زمینه …

قهرمان عمر شارژ باتری در تلفن های همراه

فارنت : همان‌طور که می‌دانید این روزها علاوه بر مشخصات گوشی‌های هوشمند باید عمر شارژ آن‌ها را نیز ملاک قرار داد. اکسپریا زد۲ پرچم‌دار قبلی سونی در این زمینه از بهترین‌ها بود و حالا آزمایش‌ها نشان می‌دهد جانشین آن Xperia Z3 شاید بهترین گوشی هوشمند دنیا از نظر شارژدهی باشد!

اگر به قسمت تنظیمات و سپس باتری در گوشی اندرویدی خود رجوع کنید و Screen را انتخاب کنید مشاهده می‌کنید که گوشی شما از زمان آخرین شارژ چند ساعت با صفحه‌نمایش روشن دوام آورده است. در پرچمداران امروزی معمولاً این عدد در بهترین حالت ۶ یا شاید ۷ ساعت است اما به نظر می‌رسد اکسپریا زد۳ می‌تواند حدود ۹ ساعت و نیم دوام بیاورد!
241wbqfuq52wh45nmes.gif
این آزمایش که توسط وب‌سایت فون‌آرنا انجام شده است در شرایط یک کد تحت وب انجام شده که استفاده روزانه را شبیه‌سازی می‌کند. اکسپریا زد۳ با باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی خود توانسته حتی بالاتر از Ascend Mate 7 هواوی با باتری غول‌آسای ۴۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی قرار گرفته و رتبه نخست را کسب کند. مقام سوم نیز به اکسپریا زد۲ با ۸ ساعت و ده دقیقه تعلق دارد و فبلت هواوی نیز ۹ ساعت و ۳ دقیقه دوام آورده است.

به این ترتیب شاید زد۳ نسبت به زد۲ بر روی کاغذ تغییر چندانی نداشته است اما به نظر می‌رسد سونی پس از سه نسل واقعاً یک پرچم‌دار تمام عیار روانه بازار کرده است. بی‌صبرانه منتظر ورود رسمی پرچمدار جدید سونی به بازار ایران و بررسی آن از نزدیک خواهیم ماند.

– .

آخرین اخبار اقتصادی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.