قوچان‌نژاد: بازی سختی مقابل لبنان داریم / جباری: نگران زمین چمن مسابقه هستیم

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال ملی – پایگاه اینترنتی رسمی فدراسیون فوتبال نوشت:

رضا قوچان نژاد در خصوص بازی مقابل تایلند گفت: خوشبختانه بازی بسیار خوب بود در نیمه اول با فشار بسیاری که به تیم حریف آوردیم توانستیم دو گل به ثمر برسانیم ، ولی در نیمه دوم ریتم بازی کندتر شد و بیشتر سعی در کنترل بازی داشتیم با این برد صعود به مرحله بعدی راحت تر شد.
قوچان نژاد دربارهٔ بازی با لبنان گفت: روز سه شنبه بازی سختی مقابل لبنان داریم. لبنان تیم خوبی است در بازی رفت من اجازه حضور در بازی را نداشتم، اما فیلم این مسابقه را دیدم و تمام تلاشمان برای برد و گرفتن سه امتیاز این دیدار خواهیم کرد تا با دست پر به تهران بازگردیم.
بازیکن تیم ملی در ادامه دربارهٔ نامساعد بودن زمین چمن ورزشگاه گفت: شرایط برای هر دو تیم یکسان است ولی بازیکنان ما بیشتر در زمین چمن مناسب تمرین کرده اند.
قوچان نژاد در پایان گفت: بودن بازیکنان و انجام بازیهای تدارکاتی و اردوهای مناسب ما را به شرایط ایده آل نزدیک تر می کند.
***
مجتبی جباری بازیکن تیم ملی بزرگسالان دربارهٔ بازی مقابل لبنان گفت: بیشتر نگرانی ما درخصوص زمین چمن مسابقه است من در بازی قبل نبودم و از بازیکنان اطلاعات لازم را گرفته ام، ما انگیزه خوبی برای گرفتن امتیاز در لبنان داریم.
بازیکن تیم ملی دربارهٔ بازی با تایلند گفت: معتقدم در نیمه اول بسیار خوب بازی کردیم و با نتیجه سه بر صفر و گرفتن سه امتیاز این بازی نشان از هماهنگی بیشتر بازیکنان دارد. از سوی دیگر در بازی روز سه شنبه مقابل لبنان ما باید با حفظ توپ، انتقال توپ و میزان پاس کاری بازی خوبی را از خود به نمایش بگذاریم و با گرفتن سه امتیاز این دیدار صعود به جام ملتها را قطعی کنیم.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.