قیمت‌گذاری نیسان ورسا نوت ۲۰۲۴

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

نیسان ورسا نوت در مدل سال ۲۰۲۴ دارای دو تریم تازه شده است. در همین حال، امکان اتصال بلوتوث در آن، قیمت پایه این مدل را به اندازه ۱۹۰ دلار نسبت به مدل سال ۲۰۲۴ افزایش داده است.

2015 Nissan Versa Note SR

۲۰۲۴ Nissan Versa Note SR

قیمت نیسان ورسا نوت S مدل ۲۰۲۴ با سیستم گیربکس دستی از ۱۴۹۹۰ دلار آغاز می‌شود که این مبلغ شامل هزینه تحویل نیز می‌شود. تریم S پلاس که با سیستم متغیر پیوسته CVT عرضه می‌شود، قیمت اولیه‌ای برابر با ۱۶۲۴۰ دلار خواهد داشت. تریم ورسا نوت SV که قبلاً بالاترین تریم در این سری به شمار می‌رفت، اکنون دارای قیمت پایه ۱۷۱۴۰ دلاری است. برای ورسا نوت ۲۰۲۴، تریم تازه اسپورتی SR اضافه شده است؛ مدلی که در نمایشگاه اتومبیل شیکاگوی امسال به نمایش درآمد. نسبت به مدل استاندارد هاچ‌بک، مدل SR در جلو و عقب نماهای منحصر به فردی ایجاد کرده است. یک اسپویلر عقب، چرخ‌های ۱۶ اینچی آلومینیومی، طرح تیره قاب چراغ‌ها، پوشش چرمی چرخ فرمان و تریم پیانو بلک برای داشبورد از جمله امکاناتی می باشند که در این خودرو استفاده شده‌اند. این مدل دارای قیمتی برابر با ۱۸ هزار و ۳۴۰ دلار است. یک پکیج راحتی SR با قیمت ۶۶۰ دلار، یک نمایشگر ۵ اینچی برای رادیوی ماهواره‌ای و دوربین نمای عقب اضافه می‌کند.

2015 Nissan Versa Note SR

۲۰۲۴ Nissan Versa Note SR

نیسان همچنین تریم SL را به عنوان بالاترین سطح تریم برای ورسا نوت اضافه کرده است که ۱۸۷۷۰ دلار قیمت دارد. در این مدل تجهیزاتی چون چرخ‌های ۱۶ اینچی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، دکمه پوش استارت، کنسول عقب با جای قهوه، درکنار دوربین نمای عقب، رادیوی ماهواره‌ای، بلوتوث و یک نمایشگر ۵ اینچی وجود دارد. پکیج تکنولوژی SL با قیمت ۷۹۰ دلار ارائه می‌شود که در آن سیستم راهبری با قابلیت تشخیص صدا و گرم‌کن آینه‌ها اضافه می‌شوند.

2015 Nissan Versa Note Interior

۲۰۲۴ Nissan Versa Note Interior

تمام نسخه‌های ورسا نوت ۲۰۲۴ از یک موتور ۱/۶ لیتری با چهار سیلندر در یک ردیف با قدرت ۱۰۹ اسب‌بخار استفاده می‌کنند. گشتاور خروجی این موتور نیز ۱۴۵ نیوتن‌متر است. مدل‌های همراه با سیستم CVT، مصرف سوختی برابر با ۷/۵۹ لیتر در شهر و ۵/۸۸ لیتر در جاده دارند. این در حالی است که در مدل پایه S با سیستم گیربکس پنج دنده دستی، در هر ۱۰۰ کیلومتر در شهر ۸/۷۱ لیتر و در جاده ۶/۵۳ لیتر سوخت مصرف می‌کند.

۱۲

خرداد


2015 Nissan Versa Note SR


مسعود انیس حسینی، مترجم خبرها و مطالب در پایگاه اینترنتی پدال


نیسان ۲۰۲۴ قیمت هاچ بک


فیسبوک


۲ بازدید کننده


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.