قیمت خودرو باید به حاشیه بازار سپرده شود با قیمت دستوری، آیا خودروسازی و مصرف کننده راضی می شوند؟

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

قیمت خودرو باید به حاشیه بازار سپرده شود با قیمت دستوری، آیا خودروسازی و مصرف کننده راضی می شوند؟

قیمت خودرو باید به حاشیه بازار سپرده شود
با قیمت دستوری، آیا خودروسازی و مصرف کننده راضی می شوند؟

پرشین خودرو: ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا مانع از مسائل موجود در خصوص قیمت خودرو خواهد شد بنابراین چنانچه قیمت خودرو به حاشیه بازار سپرده شود با ایجاد رقابت، قیمت خودرو مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ممتازنیوز، حسین گروسی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان این مطلب و تاکید بر ایجاد قطب سوم خودروسازی در کشور افزود: تا زمانی که قطب سوم خودروسازی راه اندازی نشود رقابت و افزایش تولید و تعدیل قیمت خودرو حاصل نخواهد شد.
وی همچنین بر حمایت دولت بر ایجاد قطب جدید خودروسازی تاکید کرد و گفت: با راه اندازی قطب سوم خودروسازی، قطعا قیمت خودرو نیز متعادل خواهد شد چرا که با رشد تولید و افزایش تیراژ این روند در قیمت خودرو تاثیر کاهشی خواهد گذاشت.
گروسی با توجه به افزایش واردات خودرو به کشور افزود : متاسفانه امروز شاهد واردات خودرو به کشور هستیم در حالی که بسیاری از این خودروها بی کیفیت هستند بنابراین باید به جای واردات خودروهای بی کیفیت ، قطب سوم خودروسازی در ایران راه اندازی شود تا رقابت بین خودروسازان بیشتر گردیده و سند توسعه صنعت خودرو اجرایی شود.
وی در ادامه با اشاره به مسائل مباحث مطرح در خصوص قیمت خودرو، این موضوع را از مباحث دیروز و امروز ندانست و اظهار داشت: نزدیک به دو سالی است که شورای رقابت، سازمان حمایت از مصرف کنندگان، وزارت صنعت و معدن، مجلس، دولت و همگی وارد شدند تا در خصوص قیمت خودرو تصمیم گیری کند در حالی که با تعیین دستوری قیمت خودرو نه تنها خودروساز ، بلکه مصرف کننده نیز راضی نخواهند شد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.