کارگاه شادی برای بیماران و خانواده ها برگزار می شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

کارگاه آموزشی برای بیماران و خانواده ها توسط پژوهشکده سرطان سینه برگزار می شود.

امیر معتمدی، مدیر آموزش پژوهشکده سرطان سینه در گفتگو با خبرنگار iبهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: بخش آموزش و روابط عمومی پژوهشکده سرطان سینه جهاد دانشگاهی اقدام iبه برگزاری دوره های آموزشی ماهانه ویژه بیماران و خانواده های آن ها نموده که دوره اول از این کارگاه با  عنوان کارگاه شادی ۱۵ آبان ماه برگزار می شود.

وی گفت: هدف این کارگاه ها کاهش مشکلات و رفع نگرانی های بیماران و خانواده های آن ها با حضور بیماران و همراهان آن ها برگزار شد و علاوه بر مباحث مختلف جهت رفع نگرانی های آنان iبه سوالاتشان پاسخ داد می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شیوه های شاد بودن در شرایط سخت پیشگیری از ایجاد لنف ارم و ورزش های بعد از عمل جراحی سرطان سینه، تغذیه و رژیم غذایی در سرطان سینه و عوارض شیمی درمانی و رادیو تراپی بیماران است که نیمه هر ماه توسط اعضا هیات علمی و کارشناسان این مرکز تدریس می گردد.

کارگاه اولیه این دوره ها در ۱۵ آبان ماه از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در محل پژوهشکده واقع در خیابان انقلاب خیابان ابوریحان خیابان وحید نظری پلاک ۴۵ برگزار می گردد.

وی در پایان اظهار کرد: شرکت در این کلاسها برای بیماران مبتلا iبه سرطان آزاد و رایگان بوده و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام با شماره تلفن ۶۶۴۱۳۷۱۰ تماس حاصل نمایند./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.