“کازابلانکا ” کوهی را از دوشم برداشت/ کنسرتی اجرا خواهم کرد

۳۰اردیبهشت،

رضا رویگری گفت: با انتشار یافتن ” کازابلانکا” گویی کوهی از دوشم برداشته شده و پس از انتشار یافتن این آلبوم به اجرای کنسر خواهم پرداخت.

” رضا رویگری ” بازیگر و خواننده ، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران درخصوص آلبوم خود تحت عنوان “کازابلانکا” ( مدیر صحنه) گفت: پس از ۳سال ونیم تلاش برای ساخت این آلبوم ،‌ بالاخره رو ز۳۱خرداد آلبوم “کازا بلانکا” روانه بازار خواهد شد.

وی حس خود را از انتشار یافتن این آلبوم اینگونه عنوان کرد: با انتشار یافتن این آلبوم احساس می کنم یک کوهی از روی دوشم برداشته شده و خوشحالم که بالاخره کارم نتیجه داد.

وی در این باره افزود: پس از انتشار یافتن آلبوم شاهد نتیجه ی کار و باز خوردهای مردم خواهم بود و از این طریق به ایرادهای کار خود پی می بریم.

” رویگری ” در خصوص جزئیات آلبوم خود اظهار داشت: این آلبوم دارای ب۱۰قطعه است که ۳قطعه آن آهنگ های حمید عسگری ، ۲قطعه دکتر عماد توحیدی، ۱قطعه پوریا حیدری،  ۲قطعه مهدی یغمایی و ۲قطعه برای خودم است که بسیار آهنگ های خاصی شده است.

وی ادامه داد: شاعران بسیاری در این کار از جمله اسدی ،‌کلاته ،‌آملی و بامشاد ترانه نگفته اند.

“رویگری” بیان کرد: این آلبوم دارای موسیقی پاپ است  و امیدوارم جوانان با آن ارتباط برقرار کنند چرا که برای این آلبوم بسیار زحمت کشیده و هزینه فراوانی کردم که البته این موارد چندان مهم نیست  و انچه حائز اهمیت است تمام شدن کار به گونه ای است که مورد توجه  قرار بگیرد.

” رویگری ” ادامه داد: بعد از انتشار یافتن این البوم هدف من برگزاری کنسر ت در تهران شهرستانها و مکان  هایی است که کمتر امکان برگزاری کنسرت وجود دارد و علاقه مندم تا در سطح وسیع برای مردم کشورم کار کنم.

وی بیان کرد: دیگر به ساخت آلبوم نخواهم پرداخت زیرا به هیچ وجه حوصله ی تهیه آلبوم را ندارم .

بعد از این به ساخت تک آهنگ خواهم پراخت.

وی در پایان  خاطر نشان کرد: من به عشق مردم ایران ترانه می خوانم و پس از انتشار یافتن این البوم از نقطه نظرات آنها استفاده خواهم کرد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.