کتاب مصاحبه تخصصی کنگره منتشر می‌شود

در راستای برگزاری سومین کنگره شعر مقاومت بین‌المللی اسلامی؛

کتاب مصاحبه تخصصی کنگره شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی که هم اکنون توسط دبیرخانه این کنگره در مراحل آخر تدوین قرار گرفته، به زودی منتشر می‌شود.

بهروز اثباتی،دبیر سومین کنگره شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی در گفتگو با خبرنگار بخش ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتشار کتاب مصاحبه تخصصی این کنگره در آینده نزدیک،افزود: سومین کنگره شعر و مقاومت بین‌الملل اسلامی تداوم حرکت ملی دو کنگره قبلی بوده که بنابر تحلیل شرایط فرهنگی و اجتماعی منطقه پیرامون ایران و بیدار اسلامی انجام شد.
وی در ادامه گفت:‌در این تحلیل هیئت علمی به این نتیجه رسید که نوعی ادبیات انقلابی در کشورهای منطقه ما شکل گرفته که زبانی با معیارهای انقلاب اسلامی دارد .
دبیر سومین کنگره شعر و مقاومت بین‌الملل اسلامی اظهارداشت:این کنگره در تاریخ ۱۱ و ۱۲ و ۱۳ آبان ماه با حضور مهمانانی از ۲۰ کشور جهان چون سوریه،مصر،عراق،لبنان، سودان، ترکیه، آذربایجان، هند و مالزی برگزار می‌شود.
اثباتی خاطرنشان کرد:از ویژگی‌های سومین کنگره شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی می‌توان به حضور کشورهای غیر عربی،کاهش بخش شعرخوانی،افزایش بخشهای علمی و بازشدن پای بخش کودک و نوجوان به حزوه شعر مقاومت بین‌الملل اشاره کرد./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.