کتاب «معیار شناخت شیعه از دیدگاه امام باقر علیه السلام» معرفی می‌شود

۲۱اردیبهشت،

کتاب “معیار شناخت شیعه از دیدگاه امام باقر علیه السلام” در برنامه “اشاره” روز یکشنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه در شبکه رادیویی قرآن معرفی می گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن، میان برنامه رادیویی “اشاره” با رویکرد معرفی کتاب‌ها ی قرآنی به همت گروه مناسبت های ویژه هرروز صبح ساعت ۸:۳۰  از رادیو قرآن پخش می‌شود ودر برنامه  روز یکشنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه در سالروز میلاد امام محمدباقر(ع) اثر ارزنده فاطمه سیدخاموشی با عنوان «معیار شناخت شیعه از دیدگاه امام باقر(ع)» را معرفی میشود .
کتاب «معیار شناخت شیعه» از سلسله درس‌های اخلاقی فاطمه سیدخاموشی (طاهایی)، دربارهٔ روایتی از امام باقر(ع) است که در ۱۲ درس تنظیم شده است.  
در این دروس، با استفاده از آیات کریمه و روایات شریفه، اصول مهم و اساسی که معیار شناخت شیعه است، بیان و در انتها روایتی از حضرت زهراء(س) بازگو می‌شود.
این کتاب در ۱۲ درس تدوین شده است که شامل عناوین معیار شیعه، حقیقت تقوا، تقوا در قرآن، تواضع چیست؟، خشوع و امانت، ذکر و انواع آن، نماز، نیکی به پدر و مادر، همراهی با همسایگان، تلاوت قرآن، نگه‌داشتن زبان مگر به خیر، فرق شیعه و محب از دیدگاه حضرت زهراء(س)، است. 
ویژگی های این اثر ارزنده که توسط  پارسیران در  ۱۲۸ صفحه رسیده است در برنامه رادیویی “اشاره” بخش معرفی کتاب بیان می گردد و  بخش هایی از این کتاب در این برنامه برای شنودگان خوانده می گردد.
 میان “اشاره” به همت فاطمه گنجی  یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه  ساعت ۸:۳۰ برروی موج اف ام ردیف ۱۰۰مگاهرتز از شبکه رادیویی قرآن پخش می گردد. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.