کتک‌کاری‌ خواهر عروس با داماد در شب جهازبرون

شب جهازبرون عروس خانم بود که داماد خشمگین به سمت خواهرزنش حمله کرد و وی را به باد کتک گرفت. همین دعوا کافی بود تا جشن ازدواج برگزار نشده و عروس خانم با چشمان اشکبار در خانه پدرش بماند.

به گزارش ایران ۱۱ آبانماه سال جاری زن جوانی در حالی که آشفته و پریشان بود، به دادسرای هاشمی رفت و گفت: «شب گذشته جهازبرون خواهرم بود که به همراه بستگانم به خانه داماد رفتیم. هنگام چیدن اثاثیه عروس، دامادمان که وحید نام دارد وقتی لیست اثاثیه را دید جلوی مهمان‌ها به متلک‌پرانی پرداخت و نیش و کنایه زد. پس از کلی بهانه جویی وقتی دامادمان گفت که یخدان‌ها دوعدد در لیست نوشته شده و اینجا فقط یکی است برای اینکه جلوی فامیل آبروریزی نشود، وحید را به بیرون صدا زدم و بر سر همین موضوع بین ما دعوا گرفت که ناگهان مادر شوهر خواهرم از راه رسید و سیلی محکمی به صورتم زد. در این میان وحید و برادرش نیز با مشت و لگد به جانم افتادند و مهمانان از ترس یکی پس از دیگری پا به فرار گذاشتند.

حالا از دامادمان، برادرش و مادرش به خاطر کتک زدن من شکایت داشته و خواستار مجازات آنان هستم.» با اظهارات، خواهر عروس، خانواده داماد به خاطر کتک‌کاری روز جهاز برون به دادسرای هاشمی احضار شدند. وحید در بازجویی‌ها گفت: خواهرزنم در زندگی ما خیلی دخالت می‌کرد. روزگذشته هم مراسم جهازبرون داشتیم که خواهرزنم مرتب کنایه زد و گفت که طلاهای عروس بدل است.

وی افزود: آن روز دیگر طاقت نیاوردم و با وی دعوا کردم. از آنجا که یک هفته بیشتر به جشن عروسی‌مان باقی نمانده بود و من بیعانه سالن و فیلمبرداری را پرداخت کرده بودم با درگیری که به وجود آورد، باعث شد که مراسم عروسی‌مان به هم بخورد و من نزد مهمانانی که دعوت کرده بودم شرمسار شوم.

این مرد گفت: خواهرزنم در شب جهازبرون وقتی مرا به بیرون صدا زد ناگهان مرا از پله‌های خانه‌مان به پائین هل داد و باعث آبروریزی شد و شروع به ناسزاگویی کرد، که چرا من عروسیمان را هفته دیگر می‌خواهم برگزار کنم. صبر کنم تا سالگرد پدرشوهر وی تمام شود که دعوایمان بالا گرفت. بنابه این گزارش، با اظهارات این مرد تحقیقات جهت افشای زوایای پنهان این درگیری فامیلی ادامه دارد.

تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.