کشتی انقلاب اسلامی با نشاط و شتاب به پیش می رود

به گزارش ایرنا؛ ‘علی لاریجانی’ در آستانه ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و به مناسبت گرامیداشت نیمه شعبان، در دیدار با وزیر، معاونین، مدیران و جامعه اطلاعاتی کشور در همایش سراسری بزرگداشت روز سرباز گمنام امام زمان (عج)، وزارت اطلاعات را دارای نیروهای کارامد و خلاق برشمرد و افزود: این وزارتخانه در اجرای ماموریت هایش خودش را خوب یافته است .

وی با بیان اینکه وزارت اطلاعات در قضیه انتخابات مجلس شورای اسلامی خیلی هوشمندانه و دقیق عمل کرد، ادامه داد: این اقدام یک پدیده ای ملی و ماندگار برای کشور بود.

رییس مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: وقتی عنصر مجاهدت و شهادت طلبی به میدان می آید نصر و پیروزی در اقدامات اطلاعاتی را به همراه دارد و مسیر تکامل طی می شود .

لاریجانی همبستگی ملی در بین نیروهای وفادار انقلاب را یک ضرورت و تکلیف همگانی دانست و افزود: وزارت اطلاعات باید در این راستا کمک نماید .

همچنین در این همایش، دبیر شورای عالی امنیت ملی ، وزارت اطلاعات را یک رکن رکین نظام برشمرده ، تلاش ها و زحمات خالصانه سربازان گمنام امام زمان (عج) را در جهت پیشرفت و تعالی نظام اسلامی مهم ارزیابی کرد .

‘سعید جلیلی’ افزود: آن چیزی که برای جمهوری اسلامی ایران مهم است رفع تهدیدات است و تنش ها نباید مانع از حرکت روبه جلو انقلاب شود .

وی گفت: ما امروز به یک رصد راهبردی دقیق نیاز داریم تا بتوانیم با اطلاعات موجود ، نقاط ضعف دشمنان را شناسایی ، تهدیدات را پیش بینی و متناسب با آن برنامه عملی داشته باشیم .

دبیر شورای نگهبان نیز در این همایش خطاب به سربازان گمنام امام زمان (عج)، گفت: شما این امتیاز ویژه را دارید که بدون شناخته شدن و در کسوت گمنامی به خدمت می پردازید.

آیت الله ‘احمد جنتی’ افزود: وظیفه شما در وزارت اطلاعات پیش از اینکه یک وظیفه تشکیلاتی و انقلابی باشد ، یک تکلیف الهی است .

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه در فتنه ۸۸ عده ای به دنبال ضربه زدن به ولایت فقیه بودند، گفت: مسئله ولایت فقیه از اسلام جدا نیست و مشروعیت دولت و نظام از ولی فقیه گرفته شده است .

وی با اشاره به اینکه وزارت اطلاعات بهترین ماخذ و مرجع برای تعیین صلاحیت ها می باشد، از عملکرد و همکاری وزارت با شورای نگهبان تقدیر و تشکر نمود .

فرمانده کل سپاه پاسداران هم در این همایش وضعیت کشور و انقلاب اسلامی را به پاس خون شهداء استقامت مردم و هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری علیرغم هجمه استکبار جهانی خوب توصیف و بیان داشت : عامل اصلی اقتدار ، شکوه و موفقیت های نظام ، بدون تردید حرکت انقلاب برمحور اسلامی ناب محمدی ( ص ) است .

سردار سرلشگر ‘محمدعلی جعفری’ ضمن تبریک پیروزی های اخیر سربازان گمنام امام زمان ( عج ) در شناسایی و دستگیری عوامل دخیل در ترور دانشمندان هسته ای کشور، گفت: با وجود اینکه دشمنان داخلی و خارجی از هیچ کوششی و ابزاری در برهم زدن امنیت داخل کشور فرو گذار نکرده اند، لیکن در عرصه امنیت شرایط مطلوبی داریم .

** شبد** ۱۵۲۸ ** ۳۴۰۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۳۲۶۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.