کشف بیش از یک میلیون نخ سیگار در بندرلنگه – اخبار اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه استان هرمزگان از کشف یک میلیون و ۲۲۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی دامن افشان در این رابطه گفت : مأموران انتظامی شهرستان بندرلنگه در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با دخانیات و در پی کسب اطلاع مبنی بر اینکه یک باند در اطراف شهرستان بندرلنگه اقدام به قاچاق دخانیات در سطح شهرستان فعالیت می نماید با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی محل را شناسایی کردند.
وی افزود : مأموران پر تلاش و خستگی ناپذیر شهرستان در یک اقدام غافلگیرانه پس از رعایت حقوق شهروندی وارد منزل گردیده و در بازرسی از محل یک میلیون و ۲۲۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق و ۳ هزار بسته تنباکوی میوه ای و چند دستگاه تجهیزات دریافت از ماهواره کشف کردند.
سرهنگ دامن افشان خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه محل مورد نظر خالی از سکنه بوده تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری عاملان ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه تصریح کرد : کالای قاچاق مکشوفه به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان انتقال و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال گردید.
سرهنگ دامن افشان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردمی با پلیس از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق و سایر جرایم ، موضوع را از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام گردد.


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.