کمیسیون اصل ۹۰ پس از تعطیلات به عدم تمکین مرتضوی از حکم دیوان عدالت اداری رسیدگی می‌کند

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، گفت:مرتضوی پس حکم دیوان عدالت اداری فاقد صلاحیت برای ادامه فعالیت در صندوق تامین اجتماعی است در اولین جلسه پس از تعطیلات پارلمان به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد.

مصطفی افضلی‌فر نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به عدم تمکین رئیس صندوق تامین اجتماعی از اجرای حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر کناره گیری از این نهاد گفت: مرتضوی پس حکم  دیوان عدالت اداری فاقد صلاحیت برای ادامه فعالیت در صندوق تامین اجتماعی است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با عدم تمکین در اجرای حکم دیوان عدالت اداری وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی استیضاح  خواهد شد یا خیر افزود: کمیسیون اصل ۹۰  در اولین جلسه پس از تعطیلات به عدم تمکین مرتضوی از حکم دیوان عدالت اداری رسیدگی خواهد کرد اما در مورد استیضاح شیخ‌الاسلامی طرح و برنامه‌ای در خانه ملت وجود ندارد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود تاکید کرد: در میان نمایندگان خانه ملت هیچگونه طرحی برای استیضاح شیخ السلام وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی وجود نداشته، بنا بر این با عدم تمکین مرتضوی از حکم دیوان عدالت اداری، شیخ‌الاسلامی استیضاح نمی‌شود.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.