کیومرث پوراحمد و فیلم ناصر حجازی

جام جم آنلاین: کیومرث پوراحمد با بیان این‌که این روزها مشغول نوشتن یک فیلمنامه است، درباره‌ برخی شایعات مبنی بر این‌که قرار است فیلمی درباره ناصر حجازی بسازد،گفت: هفت، هشت ماه قبل با خانم ناصر حجازی صحبت‌هایی داشتم، اما به دلیل این‌که به نظر من و خانواده ایشان زندگی اجتماعی و شخصی‌ ناصر حجازی، مهم‌تر از بخش فوتبال اوست، پیشنهاد کردم ساخت این فیلم را به موقعیت بهتری موکول کنیم و همسر ایشان هم موافقت کرد؛ اما اخیرا شنیدم آقای فتحی قرار است این فیلم را بسازد و گویا این موضوع هم به نتیجه نرسیده است؛ البته من هیچ اطلاعی از جزئیات آن ندارم.

این کارگردان این روزها علاوه بر فیلمنامه خانوادگی ـ اجتماعی که به نوشتن آن مشغول است، از طرحی کلی برای ساخت یک سریال هم خبر می‌دهد و ترجیح می‌دهد تا قطعی و جدی نشدن درباره جزئیات آن صحبت نکند.

پوراحمد که شش سال قبل فیلم ‌سینمایی «اتوبوس شب» را ساخت و دیگر در سینما فیلمی نساخت سال گذشته تئاتر «خرده خانم» را به صحنه برد.

از آثار سینمایی پوراحمد می‌توان به «شب یلدا»، «خواهران غریب»، «نوک برج»، «به خاطر هانیه»، «نان و شعر»، «بی‌بی چلچله» و سریال‌های ماندگار «سرنخ» و «قصه‌های مجید» نام برد. (ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.