لوئیس میا: اسپانیا باید دست کم ۶ امتیاز می گرفت

لوئیس میا، سرمربی تیم زیر ۲۳ ساله های اسپانیا بعد از تساوی بدون گل تیمش در سومین دیدار مرحله گروهی بازیهای المپیک مقابل مراکش و حذف زودهنگام ماتادورها از گردونه این رقابتها اعلام کرد که تیمش می بایست در مرحله گروهی دست کم به ۶ امتیاز می رسید.

اسپانیا در دو بازی اولش با نتیجه مشابه ۰-۱ مغلوب ژاپن و هندوراس شد ودر بازی سوم در روز ۴شنبه با تساوی بدون گل مقابل مراکش متوقف گردید.

این روزها میا، مربی تیم المپیک اسپانیا به شدت مورد انتقاد است ولی او اعتقاد دارد که تیمش به ویژه در زمینه ناکامی در گلزنی به شدت بدشانس بوده.

میا در پایان بازی تیمش مقابل مراکش درکنفرانس خبری گفت:« این ناامید کننده بود؛ به ویژه در روز حذف تیم ما. ناکامی ما در گلزنی اتفاق عجیبی بود. ما فرصتهای زیادی را خلق می کردیم ولی توپ ها وارد دروازه نمی شدند. ما دست کم باید ۶ امتیاز می گرفتیم و واقعا ناامیدم. چون ما امید زیادی برای صعود از گروهمان داشتیم. فکر می کنم که عملکرد خوبی داشتیم و شاید چند روز وقت برای تمرین و آماده سازی کم داشتیم. به علاوه اولین بازی مان در تورنمنت بد بود و بعد از آن هم در دو بازی بعدی در گلزنی ناکام ماندیم.»

ژاپن به عنوان صدرنشین گروه دی با ۷ امتیاز به دور بعد راه یافت و هندوراس با ۵ امتیاز تیم دوم جدول گروه دی شد. مراکش با دو امتیاز در رده سوم قرار گرفت و تیم المپیک اسپانیا تنها بایک امتیاز، در قعر جدول گروه دی قرار گرفته و حذف شد .


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.