لیگ برتر فوتسال از ۱۲ مرداد

جام جم آنلاین: عباس ترابیان از تغییر زمان نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال خبر داد و اعلام کرد این رقابت‌ها از روز ۱۲ مردادماه آغاز خواهد شد.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رییس کمیته فوتسال در خصوص تغییر زمان نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال گفت: باتوجه به دریافت چند نامه از باشگاه های حاضر در رقابت های لیگ برتر مبنی بر در اختیار داشتن زمان بیشتر به جهت آماده سازی تیم های منتسب و پس از مذاکره با هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال قرار شد تا زمان نقل و انتقالات رقابت های لیگ برتر از ۲۲ تیرماه به ۳۱ تیر منتقل شود.

وی  افزود: این تاریخ به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی تمدید نمی‌شود و سازمان لیگ برتر فوتسال مسابقات را از ۱۲ مردادماه آغاز خواهد کرد. برهمین اساس اگر تا زمان اعلام شده هر باشگاهی نتواند مدارک لازم را ارائه دهد و یا آمادگی خود را برای شرکت در مسابقات اعلام نکند، قرعه کشی مجدد در تاریخ ۳۱ تیرماه سال ۹۱ انجام می‌شود و روند مسابقات به شکل طبیعی خود پیش خواهد رفت.

ترابیان اظهارداشت: تیم شهید منصوری، احتمالا به نام دیگری از شهر قرچک در لیگ برتر حضور خواهد داشت. گاز خوزستان و شرکت ملی حفاری از اهواز، شهرداری تبریز و دبیری تبریز از تبریز و تیم گسترش با نام جدید هلال احمر از استان آذربایجان شرقی در لیگ شرکت می‌کنند.

رییس کمیته فوتسال افزود: میثاق تهران و شهرداری ساوه از دیگر تیم‌هایی هستند که همراه با گیتی پسند، فولاد ماهان و فیروزصفه از اصفهان، فرش آرای مشهد از خراسان رضوی، راه ساری از ساری و پرسپولیس از تهران دیگر تیم‌های شرکت کننده هستند که در لیگ برتر حضور خواهند داشت.

ترابیان گفت: تا این لحظه هیچ یک از باشگاه‌های ذکر شده نامه‌ای مبنی بر انحلال تیم و یا عدم شرکت در رقابت ‌های لیگ برتر فوتسال را به فدراسیون و سازمان لیگ برتر ارائه نکرده‌اند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.