لپ‌ تاپ های ویندوز هشتی ارزان و کارآمد

۱۳م اسفند ،

مجله اینترنتی برترین ها
  به تازگی لپ‌تاپ های ویندوز هشتی مختلفی به بازار عرضه شده اند که علاوه بر قیمت های ارزان، قابلیت های بسیار خوبی نیز دارند.


به گزارش برترین ها ، به طور مثال، باید به لپ‌تاپ ۱۱ اینچ ایسوس  VivoBook اشاره کنیم که حدود ۵۰۰ دلار قیمت دارد. این لپ‌تاپ صفحه نمایش لمسی دارد و چنین قیمتی برای آن عالی به نظر می رسد. خوب است بدانید، قرار است در آینده ای نه چندان دور لپ‌تاپ های تازهتر با صفحه نمایش لمسی و قیمت ارزان روانه بازار جهانی شوند.

علاوه بر این لپ‌تاپ با قابلیت های تقریبا خوب، چندین مدل بزرگ تر که قیمت چندان بالایی ندارند نیز در این دسته بندی قرار می گیرند. مدل ۱۵ اینچ ایسوس S56CA-DH51 با قیمت ۶۵۰ دلار آمریکا، عملکرد خوب و ارگونومی بسیار عالی دارد. دو اولترابوک ۱۳ اینچ سونی وایو SVT-13122CXS (625 دلار امریکا) و ۱۵٫۶ اینچ ایسر M5-581T-6807 (600 دلار امریکا) نیز هر دو عملکرد عالی و عمر باتری قابل قبول دارند.

به گزارش برترین ها، در رتبه بندی خود می توانیم به لپ‌تاپ تغییرپذیر ایسوس تیاچی ۲۱-DH51 با دو صفحه نمایش اشاره کنیم که طراحی منحصر به فردی دارد. به طوریکه کاربر می تواند در حالت های مختلف از آن استفاده کند. این محصول اولین بار در نمایشگاه CES 2013 معرفی شد.

دو لپ‌تاپ بسیار باریک دیگری که باید جزو ویندوزهشتی های ارزان قیمت با قابلیت های عالی معرفی کرد، اولترابوک ۱۴ اینچ لنوو Lenovo ThinkPad X1 Carbon با قیمت ۱۲۵۰ دلار آمریکا و مدل کاربن تاچ ۱۵۰۰ دلاری می باشند. پوشش فیبر کربنی این دو اولترابوک و درایوهای جامد آنها سبب شده اند تا وزن سبک تری از دیگر مدل های هم اندازه خود داشته باشند.

 اگر قصد خرید لپ‌تاپ تازه با قیمت مناسب را دارید، می توانید از میان مدل های اشاره شده یکی را انتخاب کنید.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.