لیگ برتر تیراندازی بانوان/ قهرمانی نیروی زمینی در رشته تفنگ و خراسان رضوی در تپانچه

۱۹ام بهمن ،

با برگزاری دیدارهای هفته آخر لیگ برتر تیراندازی به اهداف ثابت در بخش بانوان، تیم نیروی زمینی ارتش در رشته تفنگ و هیئت خراسان رضوی در رشته تپانچه به مقام قهرمانی ششمین دوره این رقابت‌ها رسیدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، دیدارهای هفته آخر ششمین دوره لیگ برتر تیراندازی به اهدف ثابت در دو رشته تفنگ و تپانچه در بخش بانوان به میزبانی نیروی زمینی ارتش و به سرداوری عاطفه توکلی در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در پایان مسابقات این دوره، تیم نیروی زمینی ارتش در بخش تیمی با ۳۵ امتیاز به مقام قهرمانی رشته تفنگ رسید و تیم های هیئت خراسان رضوی و دانشگاه علوم انتظامی به ترتیب با ۳۱ و ۲۷ امتیاز دوم وسوم شدند. همچنین در رشته تپانچه تیم هیئت خراسان رضوی با کسب ۳۵ امتیاز اول شد و تیم های نیروی زمینی ارتش و مقاومت با ۳۱ و ۲۷ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند. در پایان رقابت های امسال، هیئت گیلان و هیئت اصفهان به لیگ دسته یک تیراندازی سقوط کردند.

در بخش انفرادی این دوره از رقابت ها، در رده سنی بزرگسالان و در رشته تفنگ سیده زهرا هاشمی از هیئت خراسان رضوی با میانگین امتیاز ۳۹۸ به مقام قهرمانی رسید و الهه احمدی و نرجس امامقلی نژاد هر دو از نیروی زمینی ارتش به ترتیب دوم و سوم شدند. همچنین در رده سنی جوانان این رشته، فاطمه طاهری از هیئت مرکزی با میانگین امتیاز ۳۹۴ اول شد و سولماز نقی لو از مقاومت و نوشین شهبازی فرد از نیروی زمینی ارتش به ترتیب دوم وسوم شدند.

در بخش انفرادی رشته تپانچه و در رده سنی بزرگسالان، الهام هریجانی از نیروی زمینی ارتش با ۳۸۱ امتیاز اول شد و بهناز غلامی از نیروی زمینی ارتش و مریم سلطانی از هیئت خراسان رضوی به ترتیب دوم و سوم شدند. همچنین در رده سنی جوانان، بهاره زمانیان از هیئت خراسان رضوی با ۳۶۷ امتیاز قهرمان شد و مینا بارانی از دانشگاه علوم انتظامی و عاطفه قاسمی از نیروی زمینی ارتش به ترتیب مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.

نتایج رقابت های این هفته به ترتیب زیر است:

تفنگ بادی(تیمی):

نیروی زمینی ارتش ۱۱۸۴ – مقاومت ۱۱۷۶

هیئت مرکزی ۱۱۷۰ – هیئت گیلان ۱۱۴۴

دانشگاه علوم انتظامی ۱۱۷۲ – هیئت خراسان رضوی ۱۱۸۲

تفنگ بادی(انفرادی):

۱- سیده زهرا هاشمی از هیئت خراسان رضوی با ۳۹۸ امتیاز

۲- نساء پاریاب از مقاومت با ۳۹۵ امتیاز

۳- نرجس امامقلی نژاد از نیروی زمینی ارتش با ۳۹۵ امتیاز

تپانچه بادی(تیمی):

نیروی زمینی ارتش ۱۱۲۵ – مقاومت ۱۱۲۲

هیئت مرکزی ۱۱۳۱ – هیئت گیلان ۱۰۸۲

دانشگاه علوم انتظامی ۱۰۹۹ – هیئت خراسان رضوی ۱۱۱۸

تپانچه بادی(انفرادی):

۱- نسیم حسن پور از مقاومت با ۳۸۲ امتیاز

۲- بهناز غلامی از نیروی زمینی ارتش با ۳۸۱ امتیاز

۳- زهرا هاشمی از هیئت مرکزی با ۳۷۹ امتیاز

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.