ماجرای عکس دلداری احمدی نژاد به مادر چاوز + فیلم

به گزارش مهر، انتشار عکس و فیلمی که احمدی نژاد را در حال دلداری به مادر هوگوچاوز نشان می دهد، حالا  از پرحاشیه ترین خبرهای روز است. تصویری که امروز به عکس روز سایت Euronews  تبدیل شده و در داخل کشور هم با واکنشهای متفاوتی روبه رو شده است.

 وقتی احمدی نژاد گیر افتاد
 اولین واکنش به انتشار این تصاویر همان طور که انتظار می رفت از رسانه های دولتی بود. سایت «شبکه ایران» که سایت اینترنتی روزنامه دولتی «ایران» هم هست، با انتشار گزارش تصویری از روبه رو شدن احمدی نژاد با زنان در کشورهای مختلف، عکس جنجالی را حاصل از جواب ندادن «شگرد همیشگی احمدی نزاد» دانست :«دکتر احمدی نژاد همواره برای اعراض از دست دادن با زنان خارجی که با آداب اسلامی و ملی ایرانیان آشنا نیستند؛ از شگردی شناخته شده استفاده می کند که همان بالا آوردن دو دست به نشانه احترام است.در تصویر منتشر شده از برخورد رئیس جمهور با مادر هوگوچاوز نیز روشن است که رئیس جمهور همچون گذشته دستان خود را به نشانه احترام بالا آورده است اما این بار شگرد همیشگی دکتر احمدی نژاد با موفقیت روبرو نبوده و مادر داغدار چاوز در حالی که اشک از چشمانش سرازیر است، ناگهان دستان خود را بر روی دستان رئیس جمهور می گذارد …»
وقتی فتوشاپ هم وارد ماجرا شد
همزمان با انتشار این تصویر، از سوی دیگر یک سایت خبری هم با انتشار گزارشی مفصل، مدعی شد عکس منتشر شده از احمدی نژاد فتوشاپی و جعلی بوده و عکس اصلی متعلق به پیرمردی دیگر است و نه مادر چاوز. (قضاوت با شما)
وقتی معاون رئیس جمهور تکذیب کرد
با بازگشت رئیس جمهور و هیئت همراه از ونزوئلا، خبرنگاران سراغ همراهان رئیس جمهور رفتند تا از آنان راجع به عکس جنجالی بپرسند. بهترین گزینه مصاحبه در این میان البته معاون رئیس جمهور بود که در فیلم موردنظر در کنار احمدی نزاد دیده می شد. روایت حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی از عکس جنجالی را به روایت خبرنگار سایت روزنامه ایران بخوانید:«تمامی روسای جمهور به مادر چاوز تسلیت گفتند، اما مادر پیر چاوز وقتی احمدی نژاد را دید بسیار متاثر شد و بارها گفت: پسرم شما را خیلی دوست داشت و چند بار تاکید کرد شما همانند پسرم هستید.احمدی نژاد به مادر چاوز تسلیت گفت، اما عکس منتشر شده در سایت‌ها و مصافحه صورت گرفته را تکذیب می‌کنم.از آنجایی که بنده و دکتر صالحی شاهد ماجرا بودیم، هنگامیکه مادر چاوز احمدی نژاد را دید به گریه افتاد و رئیس جمهور طبق معمول دست های خود را در مقابل هم فشرد و به عرض تسلیت به مادر چاوز پرداخت، اما به دلیل اینکه حال مادر چاوز دگرگون شده بود، با ابراز تأثر شدید ناگهان دستان رئیس جمهور ایران را در دست گرفت و بر صورت خود نهاد، درعین حال بنده عکس های شیطنت آمیز منتشر شده در سایت ها را تکذیب می‌کنم. البته بنده احتمال شیطنت رسانه‌ها را می‌دادم.دکتر احمدی نژاد با گفتن تسلیت از کنار خانواده چاوز و دختران و داماد چاوز گذشت و تنها در مقابل مادر چاوز برای احترام ایستاد و عکس مورد ادعا مربوط به این ملاقات نیست.»

منبع: تابناک

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. محمد:

    در ایمان و اعتقاد و انسانیت و پاکی آقای احمدی نژاد شکی نیست… به دلیل شرایط نامساعد، مادر چاوز متوجه موقعیت آقای احمدی نژاد نبود.
    به هر حال این مسائل چیزی از نجابت و شخصیت والای رئیس جمهور محبوب ما کم نمی کند

    • دانيال:

      ولایت مدار هستند یااقتصاددان؟
      چیش خوبه؟؟؟

  2. هیچگونه ایرادی ندارد:

    اقای رییس جمهوری انسان درستی هستند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.