ماجرای معرفی نامزد پوششی کنار روحانی

نامزد پوششی کنار روحانی

ممتاز نیوز – عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان معتقد است که انتقاد به شورای‌عالی برای پایان دادن به کارش مبنای منطقی ندارد. ماجرای نامزد پوششی کنار روحانی را پی می گیریم.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از خبرآنلاین، هرچند اصلاح‌طلبان بر سر حمایت از روحانی تا حد زیادی به توافق رسیدند اما زمزمه‌های اختلافی در این جریان هم وجود دارد، خاصه آنجا که برخی مخالف ادامه فعالیت شورای عالی سیاستگذاری هستند یا برخی دیگر از نامزد پوششی در کنار روحانی سخن می گویند.

محمود میرلوحی عضو شورای عالی سیاستگذاری می گوید فعالیت های انتخاباتی باید به شکل جبهه ای باشد تا هم چهره های تاثیرگذار و هم احزاب فرصت حضور و فعالیت داشته باشند. میرلوحی مبنای سخن منتقدان مبنی بر لزوم پایان دادن به کار شورایعالی سیاستگذاری را غیرمنطقی دانسته و تاکید دارد: هیچ منطقی حکم نمی کند که شورای عالی سیاستگذاری با چنین جمعیت قدرتمندی و با این میزان تاثیرگذاری کنار رود و دوباره اقدامات از صفر شروع شود. عضو شورای عالی سیاستگذاری با بیان اینکه طرح ایده نامزد پوششی از سوی جریان اصلاحات برای انتخابات ریاست جمهوری را نادرست می داند و معتقد است طراحان این ایده بخاطر ترس از شورای نگهبان چنین طرحی را مطرح می کنند.

نامزد پوششی کنار روحانی

متاسفانه بعضی دوستان موضوع نامزد پوششی را مطرح کردند و شاید دلیلش هم به خاطر رفتاری باشد که با آقای رفسنجانی شد و رفسنجانی برای انتخابات ریاست جمهوری رد صلاحیت شد. امیدواریم شورای نگهبان از انتخابات سال ۹۴ و انتخاب مردم درس گرفته باشد چرا که کاری که مردم در انتخابات انجام دادند فراتر از پیام بود. به نظر می آید جایی برای این دغدغه ها و نگرانی ها نباید گذاشت پیشنهاد نامزد پوششی به نوعی تایید همان روش شورای نگهبان است و ما نباید زمینه ای برای طرح مجدد چنین دیدگاه هایی ایجاد کنیم. ما باید بگوییم منافع ملی و خواست مردم محترم است و میزان رای ملت است و حق الناس هم همین رای مردم است. اگر شورای نگهبان تشخیص این حق را قانون می داند حقیقتا نباید مانع ورود افراد بزرگی همچون آقایان هاشمی و روحانی به انتخابات شود. اگر این روش ها ادامه پیدا کند دیگر چیزی از انتخابات نمی ماند. دوستانی که چنین ادعاهایی را مطرح می کنند بر رفتارهایی همچون رد صلاحیت صحه می گذراند.

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.