ماراتن سنت و مدرنیته در نمایشگاه گیم تهران

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

سومین نمایشگاه ملی بازی های رایانه ای با ارائه بازی های دستی در کنار بازی های رایانه ای، فضایی را برای رقابت سنت و مدرنیته در بازی به وجود آورده است.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، بنابر خواست سیاست گذاران و مسوولان این نمایشگاه در محل برگزاری این نمایشگاه در انتهای شبستان بازی های غیر رایانه ای همچون فوتبال دستی، پینگ پنگ، فوتسال، تیر اندازی، توپ روی میز در کناربازی های رایانه ای برای علاقه مندان در نظرگرفته شده است.

نکته قابل توجه اینجاست که استقبال مخاطبان حاضر در نمایشگاه به خصوص نوجوانان وجوانان از این بازی ها بیش از بازی های رایانه ای است و برای بعضی از بازی ها چون فوتسال صف های چندین نفره هم تشکیل شده است.

در انتهای سالن شبستان ایستگاه های بازی متفاوتی از جمله ایستگاه بازی؛ “تندیس مرگ”،”شب گرد”،”گرشاسب”،”تراتئون”،”عملیات انهدام نبرد خرمشهر” و… وجود دارد علاقمندان به خصوص کودکان با حضور در این ایستگاه به بازی می پردزاند.

لازم به ذکراست؛ بسیاری از بازی های رایانه ای موجود در ایستگاه ها هنوز وارد بازار نشده است و تا دوماه آینده وارد بازار برای فروش می گردد و مخاطبان برای خرید سایر بازی های عرضه شده در بازارمی توانند به غرفه های این بازی ها در سالن مراجعه کنند.

سومین نمایشگاه ملی بازی های رایانه ای با ایجاد فضایی مناسب و مفرح برای خانواده ها فرصتی را فراهم آورده تا با وجود امکانات مناسب هر دسته از مخاطبان بتوانند با حضور در نمایشگاه علایق خود را دنبال کنند.

سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران تا ۲۶ مردادماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.