ماهینی: تنور لیگ خیلی داغ است

 حسین ماهینی در گفتگو با ایپنا، اظهارداشت: مانوئل ژوزه برای کسب شناخت کافی از پرسپولیس به زمان نیاز دارد. او تمرینات را زیر نظر دارد و تاکنون بخشی از تاکتیکهای مورد نظرش را در در تیم پیاده کرده اما برای اینکه شناخت کاملی از پرسپولیس به دست بیاورد به زمان بیشتری نیاز دارد.

وی ادامه داد: نمی توانم این اطمینان را بدهم که پرسپولیس با آمادگی صد در صد لیگ را شروع می کند. هیچ تیمی این شرایط را ندارد و پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست. برای قضاوت درباره اینکه پرسپولیس چه فصلی را پیش رو خواهد داشت باید صبر کنیم. هنوز بدن بازیکنان از شرایط بدنسازی خارج نشده و نتایج هفته های ابتدایی لیگ برتر نباید ملاک قضاوت درباره پرسپولیس باشد.

ماهینی با اشاره به اینکه تنور لیگ دوازدهم خیلی داغ است، افزود: لیگ امسال جذابتر از لیگهای سالهای گذشته خواهد بود. استقلال و پرسپولیس بیشتر از سالهای گذشته تقویت شده اند و تیمهایی مثل سپاهان و تراکتورسازی هم مدعی هستند. بقیه تیمها را هم نباید دست کم گرفت. به نظر من امسال جنگی تمام عیار برای قهرمانی رخ می دهد و هر تیمی که بیشتر انسجام و ثبات داشته باشد می تواند قهرمان شود.

وی درباره دیدار پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: در اولین بازی لیگ قرعه سختی به ما خورد. شرایط بازی در آبادان واقعا دشوار است و گرمای هوا واقعا کارمان را دشوار می کند. شرایط به نفع نفت است چون آنها در همین آب و هوا تمرین کرده اند و با آن آشنایی دارند. با اینکه هنوز کاملا آماده  نیستیم اما باید از هفته های ابتدایی لیگ امتیازات کامل را بگیریم و امیدوارم از آبادان هم با دست پر برگردیم.

ماهینی درباره اینکه آیا پرسپولیس تنها تیم کهکشانی لیگ است، خاطرنشان کرد: از لقب کهکشانی خوشم نمی آید. پرسپولیس هم مثل بقیه تیمهای لیگ است و تفاوت زیادی بین تیمهای ایرانی وجود ندارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.