ماهینی: شرمنده هواداران شدیم

     حسین ماهینی در مورد حمایت پیشکسوتان از عملکرد او عنوان کرد: از پیشکسوتان تشکر می‌کنم، آنها لطف داشتند. اگر من دویدم و در زمین جنگیدم وظیفه‌ام بود.

وی درباره نتایج پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم با یک پیروزی در ورزشگاه آزادی مشکلات ما حل شود. تیم ما خیلی خوب بسته شده و من به تیم اعتقاد دارم. مانوئل ژوزه همان ابتدا که آمد پیش‌بینی کرد در ابتدا شاید نتوانیم نتایج خوبی بگیریم اما با کسب یک برد مشکلات حل می‌‌شود و از این شرایط خارج می‌شویم. هواداران مثل کوه پشت ما هستند و ما را شرمنده خود کرده‌اند. ما هم شرمنده هواداران شدیم.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس درباره دیدار هفته ششم برابر استقلال، اظهار داشت: همه در مورد این مسئله از من سؤال می‌کنند، بیشتر از دو هفته تا دربی باقی مانده اما این مسابقه با تمام دیدارها فرق می‌کند. در سال‌های اخیر هر تیمی که روی کاغذ ضعیف نتیجه گرفته توانسته در دربی برنده شود، البته ما ضعیف نیستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا پرسپولیس به وضعیت خوبی برگردد و در دربی یک نتیجه رضایت‌بخش کسب کنیم. کسب ۳ امتیاز دیدار آینده با داماش در موفقیت دربی مهم است و باید در این دیدار نیز به پیروزی برسیم.

ماهینی در مورد تیم ملی تاکید کرد: تیم ملی یک ماه دیگر باید در لبنان یک بازی سخت انجام دهد. اردوی مجارستان زمان خوبی است تا هماهنگی بیشتری کسب کنیم. ۳ امتیاز این بازی با توجه به اینکه یک دیدار خارج از خانه است بسیار مهم است. باید این دیدار را جدی بگیریم تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.