ما هم حکم جلب بگیریم؟/ با دهنوی برخورد می‌کنم، برای رحیمی متاسفم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

قاسم دهنوی

 

پس از بیانیه روز قبل سپاهان مبنی بر اینکه این باشگاه از قاسم دهنوی به دادسرای انقلاب شکایت کرده و حکم جلب هافبک پرسپولیس را گرفته است، قاسم دهنوی واکنش تندی به این بیانیه و حکم داد که این مصاحبه و همچنین بیانیه سپاهان سبب حساسیت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد. رویانیان در پاسخ به پرسش‌های قانون آنلاین از برخورد انضباطی با دهنوی خبر داد اما بیانیه باشگاه سپاهان را هم محکوم کرد:

باشگاه سپاهان حکم جلب بازیکن شما را گرفته، موضع باشگاه در این رابطه چیست؟

من برای آقای رحیمی واقعا متاسفم. با اینکه با ایشان صحبت و توافق کرده بودیم، باز هم دست به چنین اقدامی زدند. 

به هرحال، گویا طلبی دارند که وصول نشده.

شما بهتر می‌دانید که دو بازیکن سپاهان هم با چند باشگاه قرارداد بستند و این موضوع در دیگر تیم‌ها هم وجود دارد که نمونه آن را همه می‌دانیم.

آن‌ها ادعاهای دیگری دارند.

خب ما هم از دو بازیکن سپاهان سند داریم که با صد جا قرارداد امضا کرده است، شما چرا گیر داده‌اید به دهنوی؟ مگر فقط دهنوی مقصر است که به او بند کرده‌اید؟

مثل اینکه دهنوی هم حسابی از خجالت رحیمی در آمده و علیه مدیرعامل باشگاه سپاهان مصاحبه تندی انجام داده.

دهنوی بسیار اشتباه کرده اگر مصاحبه کرده! شک نکنید با دهنوی برخورد می‌کنم ولی آقای رحیمی عزیز! من که به شما گفتم مسأله چگونه حل می‌شود اما شما کار خودت را انجام دادی. همین الان دو تا بازیکن شما هم متهم می باشند. پس من باید برای آن‌ها حکم جلب بگیرم؟ این رفتارها صحیح نیست.

حالا چرا با دهنوی برخورد می‌کنید؟

من اصلا مصاحبه دهنوی را رد و تکذیب می‌کنم و این بازیکن را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه می‌گذارم. اما از رحیمی هم انتظار نداشتم. ما در کمیته انضباطی حرف زدیم. اصلا به نظرم کمیته انضباطی مقصر به وجود آمدن این مسایل است.

جدا از این مسایل از کم شدن تعداد تماشاگران ناراحت نیستید؟ مثل اینکه نسبت به بلیت‌های الکترونیکی هم انتقاد دارید.

سازمان لیگ پول همین ۶۵هزار تا را هم با ما حساب کند راضی هستیم. ما داریم روی قیمت بلیت‌ها بررسی می‌کنیم که به زودی در این رابطه اظهار نظر خواهیم کرد.

 

قانون آنلاین

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.