مجامع بین‌المللی اتفاق توهین به صحابه پیامبر(ص) را پیگیری کنند

۱۴اردیبهشت،

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر ورود جدی وزارت خارجه به موضوع توهین به صحابه پیامبر در سوریه گفت که مجامع بین‌المللی باید این قضیه را پیگیری کنند.

صفر نعیمی‌رز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با محکوم کردن حرکت تروریستی توهین و حرمت‌شکنی صحابه پیامبر(ص) در سوریه گفت: این اشخاص شرور و از خدا بی‌خبر به عنوان تروریست‌های وهابی و سلفی مرقد‌های مطهر جعفربن عدی و جعفربن طیار از صحابه پیامبر را تخریب کرده‌اند، این اشخاص اخیرا تهدید کردند که حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه نیز چنین سرنوشتی پیدا کند که ما شدیدا این اقدامات را محکوم می‌کنیم.

وی با تاکید بر ورود و پیگیری جدی وزارت خارجه به این موضوع گفت: درخواست مردم ازمجامع بین‌الملل پیگیری این قضیه است و می‌خواهند که بیش از این احساسات مسلمانان جریحه‌دار نشود، آنها می‌خواهند شیعیان و مسلمانان را تحریک کنند تا مشکلات بیشتر شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در عین حال تاکید کرد: از کسانی که مسوولیتی ندارند می خواهیم که خویشتن‌داری کنند و البته انتظارمان از مسوولان این است که به وظیفه انسانی و الهی خود عمل کرده، فقط شعار ندهند و شور انسانی و اسلامی داشته باشند.

نعیمی‌رز همچنین گفت که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس فردا این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.