مجید صالح: از خودمان راضی نیستیم/ نادریان: استقلال موقعیت گل بسیاری نداشت

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – پس از پیروزی استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، مجید صالح به جای قلعه‌نویی در نشست خبری شرکت کرد.

به گزارش ممتاز؛ پس از پیروزی استقلال برابر کاسپین قزوین و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، مجید صالح مربی آبی پوشان به جای امیر قلعه نویی در نشست خبری حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. او در ابتدا گفت: «هویت جام حذفی این است که تیم هایی که از دسته های پایین تر به مراحل بالا صعود می کنند، انگیزه بسیاری برابر تیم های لیگ برتری دارند. در این دیدار هم تیم کاسپین نمایش خوبی را ارائه داد، هر چند استقلال هم مثل همیشه ظاهر نشد.»

او ادامه داد: «نیمه دوم بازی به تعادل رسید اما به نظر من بازیکنان ما باید بیشتر تلاش می کردند. هدف ما در این مسابقه این وبود که بازیکنان تازهمان مثل غلام‌نژاد، کبه و باصفا را محک بزنیم و به بازیکنانی که تا به اینجای کار فشار بسیاری را تحمل کرده اند، استراحت بدهیم. در کل از خودمان راضی نیستیم و می توانستیم بهتر از این باشیم.»

***

همچنین نادریان سرمربی تیم فوتبال کاسپین پس از شکست تیمش برابر استقلال و حذف از جام حذفی در نشست خبری گفت: «پیش از آغاز صحبت هایم جا دارد از مردم خوب قزوین تشکر کنم که در این سرما به ورزشگاه آزادی تهران آمدند و تیمشان را حمایت کردند. امیدوارم در بازی های خانگی هم چنین حمایتی را شاهد باشیم. شاگردانم با تمام وجود برابر استقلال بازی کردند و از همه آنها تشکر می کنم. همچنین به تیم بزرگ استقلال هم تبریک می گویم.»

نادریان با بیان اینکه استقلال تنها دو، سه موقعیت خطرناک را روی دروازه کاسپین خلق کرد، گفت: «استقلال را به خوبی آنالیز کرده بودیم و از نقاط قوت آنها با خبر بودیم. همانطور که دیدید استقلال دو، سه موقعیت گل بیشتر نداشت چرا که تمام راه های آنها را بسته بودیم.»

سرمربی کاسپین در پایان گفت: «من بازیکنان جوانی را در اختیار دارم. به نظر من اگر تجربه بیشتری داشتیم، در این دیدار با موفقیت از میدان خارج می شدیم.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.