محسن رضایی:دولت ۶۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد

۰۹ام بهمن ،

 محسن رضایی امروز در جمع فعالان سیاسی شهرستان گنبد کاووس افزود: هدف من ادامه راه شهدا است نه اینکه روی صندلی ریاست بنشینم، چون با این میزان بدهی دولت نمی‌توان ریاست کرد.

وی اظهار داشت: ما مانند کاروانی هستیم که بخشی از راه را پیموده و در ایستگاه سوم مانده‌ایم.

به گفته وی، ایستگاه اول سیاست است که ۷۰ سال پیش فتح، حکومت تشکیل، قانون اساسی تدوین و انتخابات نیز برگزار شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اقتدار، قدرت و امنیت را ایستگاه دوم برشمرد و اظهار کرد: رسیدن به این ایستگاه که با مانع‌تراشی‌‌های دشمنان همراه بود، ۱۵ سال طول کشید تا اینکه توانستیم قدرت از دست رفته از زمان صفویان را به دست آوریم.

رضایی تصریح کرد: اقتدار و قدرت و امنیت جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای است که اسرائیل بیشتر از ۸ روز توان مقابله با قدرت موشکی ایران را ندارد.

وی اضافه کرد: ناتو با همه توان خود توان غلبه بر سوریه را ندارد، چون قدرتی مانند ایران پشت سر سوریه ایستاده است.

رضایی با بیان اینکه اخلاق، اقتصاد و زندگی ایستگاه سوم است که با اسلام و دو ایستگاه قبل متناسب نیست، خاطرنشان کرد: کشوری با این قدرت نظامی بازارش بی‌ثبات و قیمت مرغش مشکل‌آفرین است.

وی تأکید کرد:‌ برای مقابله بر مشکلات اقتصادی، اخلاقی و بهبود سطح زندگی در جامعه باید ایستگاه سوم را فتح کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فتح این ایستگاه سختی‌های خودش را دارد، خاطرنشان کرد: با بسیج گسترده و سراسری می‌توان به اخلاق، اقتصاد و زندگی مطلوب دست یافت.

رضایی اخطار داد که اگر در ایستگاه سوم توقف کنیم، ممکن است ایستگاه‌های اول و دوم که سیاست، اقتدار، قدرت و امنیت می باشند را از دست بدهیم.
۱۷۱۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.