محمود صمیمی: با خطا شدن پرتاب‌های برادرم انگیزه‌ام کم شد

۰۷اردیبهشت،

IMG_0920-1.jpg

قهرمان پرتاب دیسک مسابقات آغاز فصل دوومیدانی گفت: این رقابتها برایم حکم مسابقه تدارکاتی داشت و نقطه اوج آمادگی‌ام را برای رقابت‌های هال آلمان گذاشته‌ام.

محمود صمیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: با توجه به این که تمرین‌هایم را برای مسابقات آغاز فصل دوومیدانی سبک نکرده بودم و نقطه اوج آمادگی‌ام را برای حضور در رقابت‌های آلمان گذاشته‌ام به نظر خودم پرتاب خوبی داشتم. البته خطا شدن پرتاب‌های برادرم (محمد صمیمی) سبب شد انگیزه ام را از دست بدهم، در صورتی که اگر پرتاب‌های او خطا نمی‌شد تا ۶۶ ، ۶۵ متر دیسک را می‌انداختم.

وی ادامه داد: با این وجود سطح رقابت‌های پرتاب دیسک خوب بود، چند ورزشکار پرتاب ۵۵ و ۵۴ متری داشتند که این مورد در ایران بی‌سابقه بوده و در نهایت یکی، دو نفر می‌توانستند چنین پرتابی انجام دهند، اما تنها مشکل رقابت‌ها زمان برگزاری مسابقه بود که به سبب تعداد بسیار نفرات، برگزاری مسابقه بسیار طول کشید و سرمای هوا اذیتمان کرد.

صمیمی با اشاره به حضور خود در مسابقات هال آلمان، به ایسنا گفت: از آنجا که در اولین مسابقه خود ۶۳٫۶۳ متر پرتاب داشتم به خودم بسیار امیدوارم که در مسابقات هال آلمان، ورودی مسابقات جهانی را کسب کنم. بنابراین تا یک ماه دیگر حرکات انفجاری و سرعتی خود را برای حضور در آن رقابت‌ها آغاز می‌کنم. البته این را هم باید بگویم که در شهر خود (شلمزار شهرکرد) تمرین می‌کنم و به سبب بارش باران و وضعیت آب و هوا در هفته‌ دو، سه روز بیشتر پرتاب ندارم و در زمستان نیز ما را به اردویی نفرستادند با این حال بدون اردو مربی در سال قبل دیسک را ۶۴ متر و ۲۰ سانتی متر انداختم.

دارنده نشان نقره مسابقات دوومیدانی غرب آسیا در پایان از احتمال کار با یک مربی روسیه‌ای خبر داد و گفت: در طی مسابقات آغاز فصل دوومیدانی آقای داوری گفت، تصمیم دارد یک مربی روسیه‌ای برایم بیاورد، اما باید با وی در مورد دستمزد و شرایطش صحبت کند که اثر این اتفاق رخ دهد، مربی روسیه ای به ایران بیاید بسیار عالی می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.