مخالفان ساخت فیلم لاله با حاشیه سازی ما را برای جذب شرکا در خارج از کشور دچار مشکل کردند

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

شفیع آقامحمدیان در برنامه “هفت”:مخالفان ساخت فیلم لاله با حاشیه سازی در خصوص ساخت این فیلم ما را برای جذب شرکا و بازیگران خارج از کشور دچار مشکلات اساسی کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی باشگاه خبرنگاران؛امشب در برنامه سینمای “هفت” در  تماس تلفنی شفیع آقامحمدیان رییس مرکز گسترش سینمای مستند تجربی در خصوص آغاز فیلمبرداری پروژه لاله گفت: فیلمبرداری پروژه لاله در حال حاضر شروع نشده است اما بدلیل برگزاری سه مسابقه رالی در تهران ما برای از دست ندادن فرصت زرین دست مدیر تصویربرداری این اثر را برای فیلمبرداری از این مسابقات به آنجا فرستادیم تا در بحث اقتصادی این فیلم صرفه جویی کرده باشیم.

وی ادامه داد:در خصوص پروژه لاله استعفای دسته جمعی عوامل قبلی فیلم صورت نگرفته است و ما تنها برای سرعت بخشیدن به تولید برخی از عوامل را تغییر دادیم.

مدیر مرکز گسترش سینمای مستند تجربی عنوان کرد:درخصوص پروژه لاله ما مراحل قانونی را زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سپری کرده ایم و شورای پروانه ساخت به عنوان نماینده رسمی و قانونی وزارت ارشاد این پروژه را تایید کرده است.،درصورتیکه مجلس در خصوص غیر قانونی بودن این پروژه دلایل محکمی را در دست دارد بطور حتم با مطرح ساختن این دلایل ما پیش بینی جدی را درخصوص رفع آن انجام خواهیم داد. 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.