مددجویان با مشاوره و هدایت شغلی شاغل می شوند

یکشنبه ۱۴ آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران گفت: مددجویان با مشاوره و هدایت شغلی پس از شناسایی علاقمندیشان و کسب آموزش های مهارتی با حداقل سرمایه به اشخاصی هویت دار و شاغل تبدیل می شوند.

خانپور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مددجویان با مشاوره و هدایت شغلی پس از شناسایی علاقمندی شان و کسب آموزش های مهارتی با حداقل سرمایه در زمینه های مختلف به ویژه مشاغل خانگی به اشخاصی هویت دار و شاغل تبدیل خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره با آموزش های ارائه شده به مددجویان در زندان ها تصریح نمود: ۷۰ درصد از مددجویان با کسب آموزش های مهارتی و با توجه به استعدادها، از یک مددجو به یک کارآفرین و نخبه مهارتی تبدیل می شوند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران و همچنین به فعالیت های سامان سرای لویزان ویژه زنان آسیب پذیر اشاره و خاطرنشان نمود: با توجه به حوزه های فعالیت و ظرفیت های موجود در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران زمینه های همکاری آموزشی منجر به اشتغال با این مرکز وجود دارد که در این جهت اقداماتی نیز انجام شده است و با عنایت به بازه وقتی کوتاه حضور زنان آسیب پذیر در این مرکز باید آموزش حرفه های سریعبازده مورد نیاز بازار کار ارائه دهیم./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.