مدیرکل اداره ورزش و جوانان دورود: هدایتی فقط شعار می‎داد

۳۱اردیبهشت،

مدیرکل اداره ورزش و جوانان دورود معتقد است، شهرداری این شهر و هدایتی هرگز نتوانستند گهر را آن‎طور که شایسته است، “حمایت” کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، محمود رحمتی در جمع خبرنگاران، گفت: پس از این‎که گهر توانست جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند، شهرداری دورود ابراز تمایل کرد که هم اسپانسر تیم شود و هم ورزشگاه این شهر را تکمیل کند که با این درخواست موافقت شد اما متأسفانه در هر دو مورد ناکام بود.

وی ادامه داد: دادستانی موافقت کرد تیم سه سال به شهرداری واگذار شود و فراهم کردن استانداردهای مورد نیاز ای‎اف‎سی در ورزشگاه تختی دورود یکی از مفاد قرارداد بود و در صورت عدم اجرای این کار شهرداری باید جریمه می‎شد اما همان‎طور که می‎دانید هنوز که هنوز است ورزشگاه تکمیل نشده است.

رحمتی با تأکید بر این‎که نمی‎دانم چرا شهرداری به فوتبال لیگ برتری ورود پیدا کرد، افزود: کار آنها کارشناسی شده نبود و بعداً که متوجه اشتباه‎شان شدند در تاریخ ۱۴ مرداد نامه نوشته و اعلام کردند فقط هزینه تیم را می‎دهیم و توان تکمیل ورزشگاه را نداریم ولی بعد از مدتی از تیم‎داری هم انصراف دادند و تیم به هدایتی واگذار شد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان دورود در ادامه خاطرنشان کرد: ورزشگاهی که قرار بود شهرداری دورود تا آبان آن را تکمیل کند، در حال حاضر پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و در مرحله‎ی اول این پروژه فقط نصب صندلی باقی مانده است که آن هم به‎زودی نصب می‎شود و صندلی‎ها خریداری شده‎اند. قرارداد اولیه پیمانکار یک میلیارد و صد میلیون تومان است که تاکنون ۶۸۵ میلیون پرداخت شده و هزینه صندلی‎ها هم داده شد که ۴۰۰ میلیون آن هنوز پرداخت نشده است.

برخی می‎گویند استانداری لرستان برای آماده کردن ورزشگاه تختی دورود هیچ اقدامی نکرده که رحمتی این موضوع را رد کرد و افزود: استانداری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کرده و اسکوربرد، فنس‎کشی، دوربین‎های مدار بسته، نور افکن‎ها و… از تعهدات استانداری بود که خوشبختانه در اسرع وقت آماده شدند.

وی با انتقاد از رفتن گهر در نیم‎فصل اول به کرج، ادامه داد: آقایان چرا گهر را به کرج بردند؟ چرا در استان‎های همجوار بازی‎ها را برگزار نکردند؟ آیا غیر از این بود که بعضی مسوولان تیم کرجی بودند و با این کارشان تیشه به ریشه گهر زدند.

پیشکسوت فوتبال لرستان، با اشاره به مخالفت دورودی‎ها با برگزاری بازی‎ها در خرم‎آباد، تصریح کرد: سه دسته این مشکل را پیش آوردند؛ اول کسانی که با برگزاری دیدارهای گهر در خرم‎آباد منافع مالیشان از دست می‎رفت، دوم اشخاصی که احساس می‎کردند اگر تیم به خرم‎آباد برود، تریبون از آنها گرفته می‎شود و سوم اشخاصی بودند که خودشان را روشن‎فکر و صاحب سبک و ایده می‎دانستند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان دورود افزود: ما مشکلی با برگزاری بازی در خرم‎آباد نداشتیم و برای این‎که حسن نیت خودمان را نشان دهیم چند بازی تیم جوانان گهر را در ورزشگاه تختی خرم‎آباد برگزار کردیم. سهیل مهدی بازرس سازمان لیگ، فقط هدفش این بود که ورزشگاه‎های دورود و خرم‎آباد را تأیید نکند و ورزشگاه‎های این دو شهر به مراتب بهتر از ورزشگاه دستغیب شیراز بودند.

رحمتی خاطرنشان کرد: آقای هدایتی در تاریخ ۲۰ آبان به دورود آمد و در ورزشگاه تختی دورود میکروفن به دست، به مردم قول داد که همه کاری برای آنها انجام می‎دهد و هزینه تکمیل استادیوم را می‎دهد که هنوز یک ریالی نداده است. قرار بود برای تیم‎های پایه هم هزینه کند اما به ۴ تیم پایه گهر، فقط ۵ میلیون تومان داد و فقط شعار می‎دهد.

وی با اشاره به این‎که هدایتی می‎گوید بیش از ۳ میلیارد و شهرداری دورود هم اعلام کرده ۹۰۰ میلیون تومان برای گهر هزینه کرده‎اند، گفت: کادر فنی و بازیکنان می‎گویند هنوز پول نگرفته‎اند، پول هتل را نداده‎اند، به تیم‎های پایه هم کمک نشده؛ پس این پول‎ها کجا رفته است؟!

رحمتی با اشاره به این‎که هنوز ۱۳۰ میلیون تومانی که مایلی‎کهن قرار بود از قراردادش به ورزشگاه تختی دورود اختصاص دهد، خبری نشده، خطاب به کادرفنی گهر گفت: ورزشگاه متولی دارد و خوشبختانه تا آینده نزدیک تکمیل می‎شود. شما لطفاً جوابگوی نتایج ضعیف تیم‎تان باشید و عوام فریبی نکنید. با این کارها سعی داشتند ذهن‎ها را به سوی دیگری بکشند تا کسی با نتایج ضعیف کاری نداشته باشد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان دورود با اشاره به عوامل سقوط گهر، یادآور شد: نداشتن ثبات مدیریت و کادرفنی، بهره نبردن از بازیکنان بومی، عدم حضور تیم در دورود برای تمرین و یک نیم‎فصل برگزاری بازی خارج از شهرستان، جذب بازیکنانی که در حد لیگ برتر نبودند، نبود دفتر باشگاه در دورود، جدایی چند بازیکن مطرح در نیم‎فصل و نداشتن کانون هواداران از مهمترین عوامل ناکامی گهر بودند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.