مدیر امور فرهنگی وزارت علوم: نقش دانشگاه تبیین علمی فضای انتخابات است

۰۸ام بهمن ،

14-421.jpg

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: نقش دانشگاه‌های سراسر کشور تبیین علمی فضای انتخابات است.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جلیل دارا در نشست مدیران فرهنگی دانشگاه‌های مناطق ۴ و ۱ کشور با بیان این مطلب افزود: از لحاظ فعالیت و ساختار، شاهد فعالیت خوبی در این مناطق دانشگاهی هستیم و همانطور که در نشست مدیران فرهنگی منطقه ۵ دانشگاه‌های کشور عنوان شد، تقویت ساختار مدیریت فرهنگی با چند مدیر به سود همه معاونت فرهنگی است؛ لذا دغدغه وزارت علوم هم در دانشگاه‌ها تقویت این ساختار است و ما خواهان ارتباط بیشتر مدیران فرهنگی دانشگاه‌ها با وزارت علوم هستیم.

وی افزود: از وقایع مهم پیش رو انتخابات ریاست جمهوری است که ما باید از پتانسیل دانشجویی که حدود۴٫۵ میلیون نفر است و این تعداد از جمعیت بعضی کشورهای دنیا هم بیشتر است، استفاده کنیم.

دارا با تاکید بر حضور حداکثری مردم و دانشگاهیان در انتخابات اظهار کرد: ما در حال حاضر فرصت مناسبی را جهت حضور حداکثری در انتخابات داریم و دانشگاه‌ها باید ابعاد و وجوه حضور کاندیداها را تبیین کنند.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با بیان اینکه به دنبال تقویت کانون‌های فرهنگی هستیم خاطر نشان کرد: نگاه وزارت علوم همیشه هم کیفی و هم کمی است. از نکات دیگر، کرسی‌های آزاد اندیشی است که از منویات مقام معظم رهبری است و دغدغه ایشان هم می‌باشد و می‌خواهیم که در این زمینه بیشتر کار و فعالیت صورت پذیرد.

وی در پایان افزود: در مباحث تهدید نرم و افسران جنگ نرم نیز باید از ظرفیت‌های فرهنگی موجود در دانشگاه‌ها استفاده کرد .

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.