مدیر عامل امداد خودروی ایران اعلام کرد هشدار درباره امداد خودروهای جعلی

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

مدیر عامل امداد خودروی ایران اعلام کرد هشدار درباره امداد خودروهای جعلی

مدیر عامل امداد خودروی ایران اعلام کرد
هشدار درباره امداد خودروهای جعلی

ممتازنیوز: مدیر عامل امداد خودروی ایران گفت: متاسفانه امداد خودروهای جعلی و متفرقه به اطلاعات شخصی شهروندان دسترسی پیدا کرده و مشکلاتی را برای آن‌ها ایجاد می‌کنند.

به گزارش ممتازنیوز، جعفری در نشستی خبری اظهار کرد: بارها در زمینه فعالیت امداد خودروهای جعلی اطلاع رسانی کرده‌ایم با این حال از پیگیری مراجع دیگر ناامید شده و به قوه قضاییه متوسل شده‌ایم.
وی با بیان این‌که امداد خودروهای جعلی چون شرکت آفتاب شرق و امداد البرز با سوء استفاده از نام امداد خودروی ایران مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می کنند خاطرنشان کرد: حتی یکی از این شرکتهای جعلی اخیرا تبلیغات خود را از طریق صدا و سیما نیز آغاز کرده که موجب ایجاد مشکل برای شهروندان می‌شود.
جعفری ادامه داد: این امداد خودروهای جعلی و متفرقه مشخصات خودرو و مالک آن‌ها را به دست آورده و در تماس با شهروندان ازآن‌ها کلاهبرداری می کنند این درحالی است که این اطلاعات از خودروساز گرفته تا شرکت های بیمه، پلیس +۱۰، بیمه مرکزی و راهبر ناجا وجود دارد اما امداد خودروهای جعلی مدعی‌اند این اطلاعات را از بیمه مرکزی خریداری می‌کنند.
مدیر عامل امداد خودروی ایران تصریح کرد: در این زمینه یکی از بندهای شکایت ما از این شرکت‌ها نزد قوه قضاییه این است که چگونه این شرکت‌ها به اطلاعات محرمانه مشتریان اعم از نام، شماره تلفن شخصی و مشخصات خودروی آن‌ها دست پیدا کرده‌اند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.