مدیر عامل ایرانسل خبر داد: واریز بیش از ۳۲۵۰ میلیارد تومان سهم دولت پیش از سررسید/ایجاد ۴۰هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم توسط ایرانسل

مدیر عامل ایرانسل خبر داد: واریز بیش از ۳۲۵۰ میلیارد تومان سهم دولت پیش از سررسید/ایجاد ۴۰هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم توسط ایرانسل

مدیرعامل ایرانسل از واریز کل مبلغ سهم دولت از محل پروژه ایرانسل به حساب خزانه، پیش از سررسید سال ششم قراردادی خبر داد.

علیرضا قلمبر دزفولی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اعلام این خبر گفت: مطابق روال هر ساله، ایرانسل در ششمین سال قراردادی خود و قبل از سررسید سال ششم قراردادی، کل مبلغ سهم دولت از محل پروژه ملی ایرانسل را به حساب خزانه واریز کرد.

به گفته مدیرعامل ایرانسل تا به حال فقط بابت سهم دولت و مالیات، بیش از ۳۲۵۰ میلیارد تومان از سوی ایرانسل به خزانه دولت واریز شده است.

قلمبر دزفولی افزود: کل درآمدهای مستقیم و غیرمستقیم دولت از محل پروژه ایرانسل، تابحال به بالغ بر ۸هزار میلیارد تومان رسیده است و این در حالی است که این پروژه، بیش از ۴۰ هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد و بیش از ۱٫۲ میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در کشور داشته است.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ایرانسل بابت کلیه درآمدهای خود از جمله خدمات پایه مکالمه، خدمات ارزش افزوده، پیام کوتاه، پیام چند رسانه‌یی و خدمات اینترنت همراه،۲۸٫۱ درصد حق السهم به دولت پرداخت می کند.

تنها پس از گذشت چهار سال از آغاز فعالیت و در چهاردهمین دوره رتبه‌بندی صد شرکت برتر ایران، به تشخیص سازمان مدیریت صنعتی، ایرانسل بعنوان تنها شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در بین ۱۰ شرکت پیشروی ایران در رتبه‌بندی سال ۱۳۹۰ قرار گرفته است. ضمن آنکه در بخش رتبه بندی سال ۹۰ صد شرکت برتر کشور، برای سال مالی ۱۳۸۹، ایرانسل با ۳ پله صعود نسبت به رتبه‌بندی سال گذشته، از جایگاه بیست و ششم به جایگاه بیست و سوم ارتقاء پیدا کرد.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. حمید:

    سلام:من حمید.ح ۱۸ دارم از سنندج و قصد دارم با پا ایران گردی کنم تا به همه بفهمانم که خلیج فارس همیشه پارس است و به ۱اسپانسر نیاز دارم و از شما شرکت ایرانسل تقاضا دارم که این کارا به عهده بگیرند منتظر ج شما هستم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.