مراسم نمادین قرعه‌کشی عمره دانشجویی فردا برگزار می‌شود/آغاز اعزام‌ها از فروردین ۹۲

۱۰م دیماه ،

Multimedia_pics_1388_8_photo_3140.jpg

دبیر ستاد عمره دانشگاهیان با اشاره به برگزاری مراسم نمادین قرعه‌کشی عمره دانشجویی، گفت: سهمیه امسال عمره دانشجویی ۱۵ هزار نفر است.

محمد زارع در گفت وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود: مراسم قرعه کشی فردا دوشنبه یازدهم دی با حضور مسئولین و دست‌اندرکاران در محل باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: اعزام دانشگاهیان از فروردین و اردیبهشت ماه تا خردادماه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سال قبل ۳۰ هزار نفر به عمره اعزام شدند، تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد اعزام به حج عمره کاهش یافته است بنابراین سهمیه عمره دانشگاهیان نیز به تبع کاهش سهمیه عمره، به نصف کاهش یافته است و امسال سهمیه ما ۱۵ هزار نفر است.

وی ادامه داد: سهمیه‌ها مخصوص دانشجویان مجرد پسر و متاهلان است و در این مرحله سهمیه برای اساتید نداریم اما در حال گفت وگو هستیم تا بتوانیم سهمیه برای اساتید نیز بگیریم و در این راستا ثبت‌نام عمره دانشگاهیان برای سه گروه دانشجویان مجرد پسر، متاهلان و اساتید خواهد بود اما تا زمان دریافت سهمیه به اساتید قول اعزام نمی‌دهیم.

زارع با بیان اینکه امسال بیشترین سهمیه در اختیار دانشجویان متاهل است، گفت: اولویت اعزام با متاهلانی است که در یکی دو سال اخیر ازدواج کرده‌اند.

وی همچنین در خصوص هزینه عمره دانشگاهیان نیز گفت: در حال حاضر هیچ قیمتی را برای هزینه عمره دانشگاهیان نمی‌دانیم منتظر هستیم که هزینه‌ها برآورد شود که اطلاعات لازم در این مورد اعلام می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.