مرحله مقدماتی جشنواره‌ قرآنی بخش ستادی وزارت بهداشت فردا برگزار می‌شود

۰۸اردیبهشت،

سرپرست مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کارکنان و اساتید بخش ستادی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گفت: این مسابقات روز نهم اردیبهشت ماه و به مدت یک روز برگزار می گردد.

به گزارش گروه علمی، پزشکی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب‌دا؛  حسین همتی ضمن بیان این مطلب با اشاره به رشد تعداد شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات به نسبت سال قبل، افزود: در این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ قرآن کریم و خصوصاً در رشته حفظ یک جزء، با رشد تعداد متقاضیان همراه بوده است.

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه نهم اردیبهشت ماه و با حضور نزدیک به ۱۰۰ نفر از شرکت کنندگان در دو بخش بانوان و آقایان در نمازخانه معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت واقع در خیابان ولیعصر(عج) نبش کوچه گیلان برگزار می گردد.

سرپرست مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در ادامه در مورد داوران این دوره از مسابقات اظهار کرد: در بخش آقایان داوران مشخص شده‌اند که در این بخش کار داوری بر عهده حجت‌الاسلام والمسلمین محمد میریحیی در بخش حُسن حفظ و وقف و ابتداء، و حسن ابراهیم‌آبادی در بخش صوت و لحن و تجوید داوری خواهند کرد. ضمن اینکه داوران بخش بانوان نیز تا پایان امروز مشخص می شوند.

وی گفت: پس از پایان مسابقات در همان روز اسامی نفرات برتر در هر رشته و راه‌یافتگان به مرحله کشوری مسابقات مشخص و اعلام می شوند.

گفتنی است: هفدهمین دوره جشنواره قرآنی کارکنان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در مرحله کشوری امسال اواخر مرداد ماه و به صورت تجمیع با جشنواره قرآنی دانشجویان در سبزوار برگزار می گردد./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.