مردم ایران برای برگزاری جشن تولد انقلاب به خیابان‌ها سرازیر می شوند/ پوشش راهپیمایی توسط بیش از ۲۷۰ عکاس و خبرنگار خارجی

با آغاز رسمی مراسم راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران در سراسر کشور به خیابان های شهرهای مختلف کشور سرازیر شده و در کنار یکدیگر سی و پنجمین سالگرد تولد استقلال و آزادی کشور را جشن می گیرند.

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز، طبق اعلام ستاد دهه فجر انقلاب راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت ۹ صبح امروز ۲۲ بهمن ماه با حضور اقشار مختلف مردم در سراسر کشور آغاز شد.

بنا بر گزارش خبرنگاران  مستقر در مسیرهای راهپیمایی از دقایقی قبل از شروع این همایش مردمی، خانواده ها و جوانان ایرانی در گروه ها و دسته های مختلف راهپیمایی خود در مسیرهای دهگانه را آغاز کرده اند. پرچم ایران، تصاویر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای در دستان راهپیمایان دیده می شود.

طبق اعلام مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حدود ۲۰۰ خبرنگار و عکاس خارجی به نمایندگی از رسانه های بین المللی این اتفاق مهم را برای جهانیان انعکاس می دهند.

ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی پیش از این اعلام کرده بود: راهپیمایی مردمی در تهران از ساعت ۹:۰۰ صبح همراه با خروش یکپارچه‌ی ملّت بزرگ و فهیم ایران اسلامی و غریو فریادهای “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” ، ” لبیک یا حسین ” و ” هیهات منا الذله” در پاسخ به یاوه گویی های استکبار جهانی به سرکردگی امریکای جنایتکار از مسیرهای دهگانه به سمت میدان بزرگ آزادی، میعادگاه انقلابیون، آغاز می‌شود.

ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از همۀ آحاد، اقشار و اصناف مختلف مردم ، تشکل ها ، احزاب و گروه های مردمی و از تمامی طبقات اجتماعی وسیاسی با تمامی سلایق و گرایش های سیاسی وفادار به آرمان‌های و اهداف انقلاب اسلامی، امام و رهبری دعوت می کند تا در رسیدن به قله رفیع انقلاب اسلامی و عبور از گذرگاه‌ها و گردنه‌های سخت حوادث انقلاب به خود هیچ تردیدی راه نداده و امسال نیز ، پرشورتر و با صلابت تر از سال‌های قبل در فتح قله سی و پنجمین بهار ” استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی” در صحنه حاضر شوند . ملت با بصیرت ایران در مقابل سنگ‌اندازی منافقان و جنگ روانی دشمنان این انقلاب و نظام اسلامی با حضور پرشور، انقلابی و حماسی اراده های برخاسته از اقیانوس بیکران ملت پاسخ کوبنده و تاریخی خود را در راهپیمایی ۲۲ بهمن فریاد کرده و اقتدار و عظمت ، وحدت و اتحاد وانسجام وهمدلی خود را به نمایش می‌گذارد .


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.