“مرد آهنی ۳ ” رکورد تمام قهرمانان را شکست+تصاویر

۱۶اردیبهشت،

فیلم “مرد آهنی ۳” در اولین هفته اکران خود رقبا را شکست داد و در صدر جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از آی ام دی بی، “مرد آهنی ۳” در اولین هفته اکران خود، با فروشی معادل ۱۷۵ میلیون دلار در صدر جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: شین بلک

نویسندگان: شین بلک و درو پیرس

بازیگران: رابرت داونی جونیور، واینت پالترو، دان چیدل…

خلاصه داستان: زمانی که زندگی تونی استارک توسط یک تروریست ترسناک به نام “مندرین” از هم می پاشد، او سفری ادیسه وار را برای دوباره ساختن زندگی اش و انتقام آغاز می کند و …

“رنج و گنج” در دومین هفته اکران خود، با فروشی معادل ۷٫۶ میلیون دلار مجموع فروش خود را به ۳۳٫۹ میلیون دلار رساند و در رتبه دوم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: مایکل بی

نویسندگان: کریستوفر مارکوس و استفن مک فیلی

بازیگران: مارک والبرگ ، دواین جانسون (راک)، اد هریس…

خلاصه داستان: سه بدنسازدر فلوریدا نقشه یک آدم ربایی را می کشند اما این نقشه به شکل وحشتناکی خراب از آب در می آید و …

“۴۲” در چهارمین هفته اکران خود، با فروشی معادل ۶٫۲۱ میلیون دلار مجموع فروش خود را به ۷۸٫۳ میلیون دلار رساند و در رتبه سوم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: برایان هلگلند

نویسنده: برایان هلگلند

بازیگران: چادویک بوسمن و  هریسون فورد …

خلاصه داستان: داستان زندگی جکی رابینسون و ثبت قرار داد تاریخی این بازیکن بیسبال با تیم بروکلین داجرز توسط مدیر برنامه هایش برنچ ریکی و ….

“فراموشی” در سومین هفته اکران خود، با فروشی معادل ۵٫۸ میلیون دلار مجموع فروش خود را به ۷۶ میلیون دلار رساند و در رتبه چهارم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: جوزف کوزینسکی

نویسندگان: جوزف کوزینسکی، کارل گاجدوسک و مایکل آرنت

بازیگران: تام کروز،اولگا کوریلنکو، آندریا رایزبرو …

خلاصه داستان: یک سرباز قدیمی که وظیفه دارد تا باقیمانده منابع زمین را از آن خارج کند طی حوادثی که برای او اتفاق می افتد, سوالاتی دربارهٔ خودش و ماموریتش برای پیش می آید و …

انیمشن” خانواده کرود ” در هفتمین هفته اکران خود، با فروشی معادل ۴٫۲۲ میلیون دلار مجموع فروش خود را به ۱۶۹ میلیون دلار رساند و در رتبه پنجم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردانان: کرک د میکو و کریس سندرز

نویسندگان: کرک د میکو و کریس سندرز

صداپیشگان: نیکلاس کیج، رایان رینولدز، اما استون…

خلاصه داستان: اولین خانواده ماقبل تاریخ به یک سفر طولانی برای کشف ناشناخته ها و دنیای خارق العاده می روند و…

“عروسی بزرگ” در دومین هفته اکران خود، با فروشی معادل ۳٫۸۸ میلیون دلار مجموع فروش خود را به ۱۴٫۲ میلیون دلار رساند و در رتبه ششم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: جاستین زاکام

نویسنده: جاستین زاکام

بازیگران: رابرت دنیرو، دایان کیتون، بن بارنز …

خلاصه داستان: یک زوج طلاق گرفته برای عروسی دخترشان و در جمع مهمانان وانمود می کنند که هنوز زن و شوهر می باشند اما اوضاع…

“افترا” در دومین هفته اکران خود، با فروشی معادل ۲٫۲ میلیون دلار مجموع فروش خود را به ۵٫۲ میلیون دلار رساند و در رتبه هفتم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: جف نیکولز

نویسنده: جف نیکولز

بازیگران: متیو مک کانهی، تای شریدن، جیکوب لافلند…

خلاصه داستان: دو نوجوان در برخورد با یک زندانی فراری تصمیم می گیرند تا او را از دست پلیس و جایزه بگیر ها فراری دهند و به او کمک کنند تا به عشق اش برسد اما …

“آز بزرگ و قدرتمند” در نهمین هفته اکران خود، با فروشی معادل ۱٫۸۲ میلیون دلار مجموع فروش خود را به ۲۲۹ میلیون دلار رساند و در رتبه هشتم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: سم ریمی

نویسندگان: میچل کپنر و دیوید لیندسی-آبیر

بازیگران: جیمز فرانکو ، میلا کونیس ، راشل وایز…

خلاصه داستان: یک شعبده باز کوچک وارد سرزمینی جادویی می گردد و مجبور می گردد تصمیم بگیرد که انسانی خوب باشد یا قدرتمند …

“فیلم ترسناک ۵ ” در چهارمین هفته اکران خود، با فروشی معادل ۱٫۴۴ میلیون دلار مجموع فروش خود را به ۲۹٫۶ میلیون دلار رساند و در رتبه نهم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: مالکوم دی. لی

نویسندگان: پت پرافت و دیوید زوکر

بازیگران: اشلی تیسدیل، سیمون رکس و  اریکا اش…

خلاصه داستان: یک زوج بعد از اینکه فرزند تازه به دنیا آمده شان را از بیمارستان به خانه می آورند با مجموعه ای از فعالیت های ماوراطبیعی در خانه خود مواجه می شوند. آنها با کمک تعدادی دوربین مداربسته و چند متخصص، با شیطان حاضر در خانه بیشتر آشنا می شوند و …..

“جایی فراتر از غم” در ششمین هفته اکران خود، با فروشی معادل ۱٫۳ میلیون دلار مجموع فروش خود را به ۱۸٫۷میلیون دلار رساند و در رتبه دهم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: درک سیانفرانس

نویسندگان: دِرک سیانفرانس و بن کوچی

بازیگران: ریان گسلینگ، برادلی کوپر و اوا مندز…

خلاصه داستان: یک بدلکار موتورسیکلت ران ، به سبب مشکلات مالی فراوان تصمیم به دزدی از یک بانک میگیرد. اما این دزدی عواقب سختی از جمله تحت تعقیب قرار گرفتن وی توسط یک پلیس مصمم را به همراه دارد که قصد دریافت ترفیع دارد و…/ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.