مرد جوان قربانی توطئه شوم همسرش شد

۲۸م آذر ،

راز قتل مرد جوان که قربانی توطئه همسرش شده بود در جریان تحقیقات تیم جنایی شهرستان میانه فاش شد.

ممتازنیوز: راز قتل مرد جوان که قربانی توطئه همسرش شده بود در جریان تحقیقات تیم جنایی شهرستان میانه فاش شد.

دوم آذر ماه امسال ماموران پلیس آگاهی شهرستان میانه از کشف جسد سوخته فردی در محل تخلیه زباله ها باخبر شدند. تیم جنایی پس از حضور در محل دریافتند مقتول پس از کشته شدن  در محل دیگری به آنجا منتقل و به آتش کشیده شده. 

در بررسی محل جنایت دو کارت عابر بانک پیداشد که با استعلام از بانک هویت مقتول به نام احمد شناسایی شد.

با شناسایی هویت مقتول روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شده و کاراگاهان تحقیقات درباه شناسایی عاملان جنایت را آغاز کردند. در جریان بررسی ها مشخص شد مقتول و همسرش با یگدیگر اختلاف داشته به طوری که زن جوان با مراجعه به دادگاه در خواست طلاق داده بود.

همزمان با کشف این سرنخ تحقیقات بر روی همسر مقتول به نام مژگان آغاز شد و کاراگاهان با بررسی تماس های مژگان دریافتند او با چند مرد غریبه ارتباط پنهانی دارد. تحقیقات بر روی اشخاصی که با زن جوان در ارتباط بودند متمرکز شده بود که نگهبان محل تخلیه زباله ها در تماس با پلیس اعلام کرد سرنشین یک دستگاه وانت پیکان در حال پرسه زنی در محل کشف جسد  می باشد.

استعلام شماره پلاک وانت نشان داد خودرو متعلق به یکی از مضنونان پرونده می باشد که بلافاصله او دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد. متهم به نام داریوش ۲۴ ساله دربازجویی ها لب به اعتراف گشود و گفت با همدستی همسر مقتول این جنایت را مرتکب شده ام.

او دربارهٔ روز اتفاق گفت: با خودرو او به صورت ساختگی با مقتول تصادف کردم و بعد هم او را سوار ماشین کرده و با همدستی مژگان با یک طناب خفه اش کردم. بعد هم جسد مقتول را در محل تخلیه زباله ها به آتش کشیدیم.

با این اعترافات همسر مقتول نیز دستگیر و در بازجویی ها به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد. پس از تحقیقات از متهمان، مرد جنایتکار با دستور قاضی محرمی دادستان میانه روانه زندان شدند.

خبرگزاری مهر


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.