مروری بر مهمترین خبرها “سیاسی” سه شنبه

۲۰فروردین۱۳،

مهم ترین عناوین خبری گروه “سیاسی” که در روز سه شنبه انتشار یافته است موضوعاتی چون: ” آگاه سازی مردم” نقش مهمی در جلوگیری از کلاهبرداری تلفنی دارد ،‌دانشجویان ایرانی نمادهای فرهنگ غنی کشورشان می باشند ، دشمنان ما آسیب‌پذیری‌های استراتژیک فراوانی دارند/ سپاه وارد مصادیق کاندیداها نخواهد شد و…. است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

به‌شرط وجود فرد شایسته‌تر کناره‌گیری می‌کنم/ دولت در اجرای هدفمند‌ی یارانه‌ها ناکام ماند

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2013/04/77ad5488bd54e1bbe71812e284de3a6a.jpg

کاندیدای حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: من نه فقط در بین ائتلاف اکثریت اصولگرایان بلکه در بین سایر ائتلاف‌ها نیز به شرطی که فرد اصلح نسبت به من وجود داشته باشد، کناره‌گیری خواهم کرد.

هشدار سردار جزایری به کره جنوبی و ژاپن
معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: کره جنوبی و ژاپن در صورت عدم تغییر در سیاست‌های خود در قبال آمریکا ممکن است دچار تبعات منفی ناشی از بی‌ثبات‌سازی منطقه و بر هم خوردن توازن و ثبات اقتصادی خود بشوند.

گزینش کاندیدای دوم و سوم جبهه ایستادگی از بین “ولایتی، باهنر ، قالیباف” صورت می‌گیرد رییس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی گفت: شورای عالی جبهه ایستادگی برای مشخص کردن گزینه دوم و سوم خود برای انتخابات ریاست جمهوری ولایتی، باهنر و قالیباف را مورد بررسی قرار داد.

فهرست مناطق کمتر توسعه یافته تنفیذ شد
 با موافقت دولت، فهرست مناطق کمتر توسعه یافته در امور حمایتی برای دوره برنامه پنجساله پنجم توسعه تنفیذ شد.

شهرستان سوادکوه شمالی ایجاد شد
هیئت وزیران با ایجاد شهرستان سوادکوه شمالی به مرکزیت شهر شیرگاه موافقت کرد.

نشست خبری “لنکرانی” فردا صبح برگزار می‌شود
 نشست خبری “کامران باقری لنکرانی” سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی فردا ۴‌شنبه ۲۱ فروردین برگزار خواهد شد.

اهدای دسته گلی به مسئول دفتر حافظ منافع مصر در تهران
نمایندگان تشکل‌های بین‌المللی امت واحده و جنبش عدالتخواه دانشجویی ظهر امروز به منظور تحکیم وحدت، دسته گلی را به مسئول دفتر حافظ منافع مصر در تهران تقدیم کردند.

دشمنان ما آسیب‌پذیری‌های استراتژیک فراوانی دارند/ سپاه وارد مصادیق کاندیداها نخواهد شد فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دشمنان ما در هر شرایطی که باشند، آسیب‌پذیری‌های استراتژیک فراوانی دارند که ما در محاسبات خود آن‌ها را از نظر دور نگه نداشته‌ایم.

پیشنهاد افزایش ۳۰۰ تومانی قیمت بنزین در سال ۹۲/ بعید است مجلس با اجرای مرحله دوم در سال جاری موافقت کند
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۲ گفت: بعید است مجلس با اجرای مرحله دوم در سال ۹۲ موافقت کند و لذا پیشنهاد نمایندگان این است که اگر مرحله دوم در سال جاری اجرایی نشود، بعضی اقلام انرژی از جمله بنزین تغییر کند و از ۴۰۰ به ۷۰۰ و بنزین آزاد از ۷۰۰ به ۹۰۰ برسد.

دانشجویان ایرانی نمادهای فرهنگ غنی کشورشان می باشند

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2013/04/2ccf4649806546dd0d3250d4f06eeb4e.jpg

مسئول دفتر حافظ منافع مصر در ایران با حضور در جمع تجمع کنندگان مقابل دفتر حافظ منافع مصر در تهران ضمن قبول دسته گل اهدایی دانشجویان این حرکت آنان را ناشی از فرهنگ غنی ایرانی دانست.

یک حقوقدان گفت: تلاش رسانه‌ها درجهت آگاه سازی مردم، اقدامات بازدارنده سازمان زندان‌ها و تلاش پلیس آگاهی ناجا، منجر به کاهش این نوع کلاهبرداری می‌شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.