مرکز بزرگ آموزش مدیریت بحران پایتخت در منطقه ۲۲ احداث می گردد

۰۵م اسفند ،

با هدف ارائه آموزش های ضروری به شهروندان و مسئولان؛

منطقه ۲۲ میزبان دائمی مرکز بزرگ آموزش مدیریت بحران شهر تهران می گردد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبر نگاران از شهرداری منطقه ۲۲، حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: احداث مرکز آموزش مدیریت بحران پایتخت با هدف ارائه آموزشهای عمومی به شهروندان از جمله گروههای دوام (داوطلب واکنش اضطراری محله) و دیگر شهروندان، آموزش کمکهای اولیه و مبانی مدیریت بحران همچنین ارائه آموزشهای تخصصی به مدیران و کارشناسان نهادها و سازمانهای خدمات رسان به منظور ارتقای سطح علم و افزایش توان عملیاتی آنان در زمان بروز بحران صورت می گیرد.
 
وی افزود: ساخت این مرکز در فضایی با وسعتی حدود ۹۰ هزار متر مربع در محدوده شمال منطقه صورت می گیرد و برگزاری کارگاهها و دوره های آموزشی تخصصی با موضوع مدیریت بحران، آموزش گروههای دوام و اعضای کمیته های تخصصی همکار سازمان در ستاد مدیریت بحران شهر تهران از وظایف کلیدی آن خواهد بود. عملیات اجرای این پروژه با مشارکت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و منطقه ۲۲ بزودی در محدوده شمال غربی پایتخت کلید می خورد.
 
مرادی ادامه داد: این اقدام با توجه به ضرورت آموزش شهروندان صورت می گیرد و مرکز بزرگ آموزش مدیریت بحران شهر تهران پس از بهره برداری بصورت فرا شهری و ملی فعالیت خواهد کرد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.