مرکز معماری حوزه هنری: «مؤلفین معمار آثار خود را به جامعه معماران معرفی کنند»

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/کتاب‌های معماری از سوی مرکز معماری حوزه هنری با حضور اساتید برجسته معماری مورد نقد وبررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش ممتاز : دکتر امیر محمدخانی با اعلام این خبر افزود، با توجه به آنکه حوزه هنری به عنوان یک نهاد رسمی هنری، تنها مرکزی است که بخش معماری را در خود مستقل کرده است و آن را نوعی هنر می‌داند، بنابراین با حمایت از تولید اندیشه، فکر و بررسی افکار از همه اساتید ونویسندگان دعوت می‌کند تا آثار خود را با معرفی به این مرکز طی مراسمی با حضور اساتید برجسته معماری مورد نقد، بررسی قرار داده تا بدین وسیله کتابهای معماری در میان دانشجویان و علاقه‌مندان به معماری معرفی شوند و همچنین ناشرین و مولفین کتاب‌های معماری می‌توانند، کتابهایی که به تازگی نوشته و یا ترجمه شده است را با معرفی به این مرکز برای جامعه معماران رونمایی کنند.

گفتنی است مرکز معماری حوزه هنری فعالیت‌های خود را حول سه محور آموزش، پژوهش و نمونه سازی دنبال می‌کند که این اهداف با نگاهی به کتابهای در حال انتشار یافتن در فضای معماری کشور موثر خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۶۶۹۷۸۶۳۵، ۶۶۴۸۷۸۶۶تماس حاصل نمایند.

– ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.