مزار شهدای گمنام شهرستان اسلامشهر عطرافشانی می‌شود

اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر روابط عمومی منطقه ۳ شهرستان اسلامشهر از برگزاری جشنواره دفاع مقدس و عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای گمنام شهرک وادان این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

تاجیک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، در تشریح این خبر اظهار داشت: فردا طی مراسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس مزار شهدای گمنام وادان با حضور امام جمعه، فرمانده بسیج و شهردار منطقه غبارروبی و عطرافشانی خواهد شد.
وی تصریح کرد: علاوه بر این مراسم جشنواره‌ای نیز به مناسبت این هفته با محوریت شناساندن ارزش‌های ۸ سال دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان فردا از ساعت ۲ الی ۴:۳۰ در این مکان برپا خواهد شد.
مدیر روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ادامه داد: در این جشنواره ۷ غرفه با محوریت ایستگاه صلواتی، خطاطی، بازارچه خیریه، ورزش، جنگ نرم، مسابقه آشپزی و غرفه سلامت با هدف ارائه خدمت رایگان سلامت نظیر تست قند خون، فشار خون و ویزیت رایگان برپا خواهد شد.
تاجیک در پایان خاطر نشان کرد: تجلیل از ایثارگران منطقه و بازدید از خانواده‌های معظم شهداء، تئاتر خیابانی، برگزای تور تفریحی کودکان به خانه شهید بهشت زهرا در جهت آشنایی با سرداران شهید ۸ سال دفاع مقدس و طراحی تصاویر مربوط به این دوران در سطح شهر از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت این هفته خواهد بود.
گفتنی است؛ غبارروبی و عطرافشانی مزار شهداء از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز خواهد شد./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.