مزایای بانک سینا از نگاه مدیرعاملش

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیرعامل بانک سینا با سفر به کرمان از نزدیک با همکاران مدیریت منطقه کرمان، یزد و سیستان و بلوچستان دیدار کرد و در جریان آخرین وضعیت عملکردی شعب قرار گرفت.

خبراقتصادی:دکتر پرویزیان در نشست رؤسای شعب منطقه با ابراز خرسندی از عملکرد همکاران گفت: یکی از محسنات و امتیازات بانک سینا پتانسیل و ظرفیت هایی است که در آینده به بار خواهد نشست و نیروهای جوان متعهد، خوش برخورد و با انگیزه بانک از جمله این ظرفیت هاست که می تواند به عنوان مزیتی رقابتی تلقی شود.

وی با بیان این که در تفکر تازه بانک سینا، مشتری، سهامدار و کارکنان، ذینفع کسب و کار می باشند و نباید در مقابل یکدیگر قرار بگیرند، تصریح کرد: بالاترین مزیت شرکت های بزرگ و موفق در مقابل رقبا، دارا بودن مدل ذهنی پیشرفته و اتخاذ تدابیر مناسب برای پاسخگویی به نیاز مشتریان در آینده است. باید این ذهنیت نیز در بانک سینا ایجاد شود که برای هر محصول صنعت، بتوانیم خدمتی مطابق با آن ارائه نمائیم.

دکتر پرویزیان در ادامه خاطر نشان کرد: پتانسیل و ظرفیت های بانک سینا برای توسعه بیشتر با اتکا به مجموعه همکاران با انگیزه و جوان شاغل در آن بسیار است و با تغییراتی که در حال شکل گیری است امیدواریم به زودی جایگاه بهتری را برای مجموعه بانک سینا شاهد باشیم.

در ابتدای این نشست، نجفی مدیر منطقه یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان ضمن خوش آمدگویی به میهمانان، گزارشی از وضعیت عملکرد منطقه را ارائه داد.

گفتنی است در این سفر که معاون شعب و منابع انسانی و مدیر شعب و مناطق نیز حضور داشتند، تعدادی از شعب بانک سینا در کرمان مورد بازدید مدیرعامل و هیئت همراه قرار گرفت.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.