مزایای سیستم آموزشی هوشمند!!!

گردآوری شده توسط گروه فن آوری اطلاعات ممتاز نیوز

هوشمندسازی عبارتست از استفاده از لوازم الکترونیکی به جای سیستم های دستی و قدیمی در جهت افزایش سرعت و کیفیت، ایجاد تنوع در شیوه ی کسب و کار و آموزش و در یک کلام فراهم آوردن بستری جهت افزایش بهره روی.

هوشمندسازی عبارتست از استفاده از لوازم الکترونیکی به جای سیستم های دستی و قدیمی در جهت افزایش سرعت و کیفیت، ایجاد تنوع در شیوه ی کسب و کار و آموزش و در یک کلام فراهم آوردن بستری جهت افزایش بهره روی.

لازم به ذکر است که هوشمندسازی، درست کردن قبرستانی از لوازم الکترونیکی نیست بلکه استفاده از این محصولات به شیوه اصولی در جهت افزایش کارایی است.

در همین راستا لوازمی که مورد استفاده قرار می گیرند معرفی می شوند :

مثلث هوشمندسازی شامل برد هوشمند، دیتا پروژکتور، رایانه

کیت هوشمند، حضور و غیاب هوشمند

رایانه

تبلت و لپ تاپ کارکنان ، مدرسین و دانش آموزان


بررسی بعضی از محصولات که همزمان با طرح ایده ی هوشمندسازی گام به عرصه ی فناوری نهادند.
بردهای هوشمند:

برد هوشمند ، ابزاریست کمک آموزشی و جایگزینی برای تخته سیاه و وایت برد.

آموزگاران در هر مقطع تحصیلی به راحتی می توانند با استفاده از امکانات یک کلاس هوشمند (رایانه – برد هوشمند الکترومغناطیسی – ویدئو دیتا پروژکتور) تغییرات شگرفی در روش تدریس خود بوجود آورند.

بر اساس کارشناسی های انجام شده، از بین انواع فن آوری های برد های هوشمند، برد هوشمند الکترومغناطیسی بهترین انتخاب برای هوشمند سازی یک کلاس درس می باشد.

دیتا پروژکتور:
دیتا پروژکتور دستگاهی است که قادر است از طریق ورودی های خود، تصاویر و اطلاعات کامپیوتری و یا ویدئویی را از کامپیوتر،DVD ، VCD ، دوربین فیلم برداری، دوربین دیجیتال، تلویزیون، ویژوالایزر و … دریافت و پردازش کرده و با بزرگنمایی بر روس صفحه به نمایش در آورد.

کیت هوشمند:

برای آن دسته از کاربرانی که به دلایل متعدد امکان خرید بردهای هوشمند را ندارند، کیت هوشمند مناسب ترین جایگزین برای بردهای هوشمند می باشد.

یک گیرنده مادون قرمز ویک قلم مخصوص، اصلی ترین اجرای سخت افزاری کیت هوشمند است.گیرنده مادون قرمز روی دستگاه ویدئو پروژکتور نصب شده و از طریق ارتباط با قلم، صفحه وایت برد معمولی کلاس را به امکاناتی مشابه امکانات یک برد هوشمند مجهز می نماید.

در همین راستا شرکت لوتوس جهت هوشمند سازی ، هقدامات قابل توجهی را انجام داده اسک که میتوان به :

۰۱ ارائه تبلت و لپ تاپ های دانش آموزی در جهت هوشمند سازی مدارس

۰۲ ارائه تبلت و لپ تاپ های مخصوص مدیران برای تمامه ارگانهای دولتی و خصوصی

۰۳ نصب و راه اندازی رایگان کیت و بردهای مخصوص هوشمند سازی

۰۴ آمورژ کامل جهت استفاده از ابزارهای مخصوص هوشمند سازی

۰۵ پشتیبانی کامل سخت افزاری از تمامی قطعات

اشاره کرد.

این امکانات با کمترین قیمت در اختیار مدارس و ارگانهای مختلف قرار خواهد گرفت. در عین حال شرکت لوتوس با ارائه گارانتی طلایی لوتوس خدمات ویژه ای به تمامی کاربران خود میدهد.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.