مسابقات محلات ۲۰ گانه منطقه ۴ باحضور ۲۲۰۰۰ نفر از ورزشکاران آغاز شد

سه شنبه ۱۹ اردیبهشت – ۰۵:۱۶:۲۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- رییس اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه چهار در مراسم افتتاحیه مسابقات محلات گفت: مسابقات محلات منطقه ۴ امسال با استقبال خوبی از سوی شهروندان مواجه شده است به نحوی که تعداد تیم ها و نفرات شرکت کنندگان در مقایسه با سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است.
به گزارش خبرنگار ورزشی آریا، امیر هوشنگ زرین کمر با اعلام این خبر و با بیان این مطلب که در سال جاری با توسعه و بهره برداری از مراکز ورزشی تلاش می کنیم تا سرانه های ورزشی را در سطح محلات منطقه به حد استاندارد نزدیک کنیم گفت: با آغاز سال جدید، یکی از بزرگترین مجموعه های ورزشی تحت پوشش شهرداری تهران، در محله حکیمیه و در محله سراج نیز سالن صخره نوردی و سنگ نوردی به عنوان مجهزترین مجموعه در سطح کشور با حضور شهردار تهران افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی حضور چشمگیر شهروندان منطقه ۴ در مسابقات محلات امسال را بی نظیر عنوان کرد و گفت: مسابقات محلات منطقه ۴ از روز ۴ اردیبهشت در ۳۷ رشته ورزشی بانوان و آقایان با مشارکت کارشناسان تربیت بدنی نواحی، شورایاران، مدیران و مسوولان ورزشی محلات، با محوریت سراهای محله در سطح منطقه آغاز شد.
 زرین کمر افزود: امسال، ۱۳۸۵ تیم در ۳۷ رشته ورزشی در قالب ۴۷۷ تیم از بانوان و ۹۰۸ تیم از آقایان در رشته های تیمی و ۲۲۰۰۰ نفر در رشته های انفرادی مسابقات محلات شرکت نموده اند.
مدیر تربیت بدنی آقایان منطقه ۴ افزود: در رشته فوتبال و فوتسال ۶۰۰ تیم شرکت نموده اند که بیشترین شرکت کننده را در این مسابقات به خود اختصاص داده است.
وی خاطر نشان کرد: این مسابقات به مدت ۷ ماه در سطح محلات منطقه برگزار خواهد شد که ضمن معرفی نفرات و تیم ها به مسابقات کشوری، به تیم ها و نفرات برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.
در ادامه این مراسم سعید ابریشمی راد معاون هماهنگی و برنامه ریزی منطقه توسعه ورزشی در محلات و تشویق جوانان و نوجوانان به حضور در میادین ورزشی و ورزش های محله ای را عامل مهمی در کاهش هنجارهای اجتماعی عنوان کرد و گفت: با توجه به رویکرد شهرداری تهران مبنی بر تبدیل از یک سازمان خدماتی به یک نهاد اجتماعی و خدماتی خدماتی مختلفی در این راستا بویژه در حوزه ورزش به شهروندان ارایه شده است.
شایان ذکر است این مراسم با حضور رضایی معاون ورزش آقایان سازمان ورزش شهرداری تهران، پیشکسوتان ورزشی، مدیران محلات، کارشناسان ورزش نواحی و محلات و جمعی از ورزشکاران و مدال آوران در بوستان غدیر برگزار شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۸۱۷۱۶۲۵۰۷۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.