مسوولان رودان بر اتمام پروژه های نیمه تمام تمرکز کنند

۲۱م اسفند ،

به گزارش ایرنا محمد هادی بلالی سه شنبه با بیان اینکه هر کدام از پروژه های عمرانی گامی مهم و بلند در جهت توسعه منطقه و آبادانی کشور می باشد؛ خطاب به مسوولان گفت: دولتمردان باید تمامی توان و تلاش خود را در راستای انجام این مهم و خدمت رسانی بیشتر و مطلوب به مردم بکار گیرند.

وی ادامه داد: تمامی مسوولان باید در راستای تحقق شعارهای دولت خدمتگزار مبنی بر عدالت محوری، مهرورزی، خدمت به مردم، پیشرفت و تعالی مادی و معنوی ایران اسلامی و تحقق اهداف عالی نظام تلاش و همت کنند.

بلالی با اشاره به بهره برداری از بخشی از پروژه های عمرانی شهرستان در هفته دولت و دهه فجر امسال؛ تعداد پروژه های نیمه تمام شهرستان رودان را ۱۰۱ پروژه عنوان کرد و افزود:این پروژه ها در زمینه های آموزشی، بهداشت و درمان، عمران شهری و روستایی، آب، برق،راه، احداث سالن چند منظوره ورزشی و اجرای طرح هادی روستائی می باشد .

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ساخت و اتمام این پروژه ها بیان کرد: در سال جاری از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان ۱۶۷ میلیارد و ۴۵ میلیون ریال اعتبار به منظور تکمیل این پروژه ها در نظر گرفته شده که تا کنون اعتباری معادل ۳۳ میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال تخصیص یافته است .

بلالی در پایان با بیان اینکه تمرکز بر اتمام پروژه های نیمه تمام همچنان یکی از راهبردها و سیاست های دولت خدمتگزار است؛ابراز امیدواری کرد: با تلاش و همت مضاعف مسوولان در آینده ای نزدیک این پروژه ها به اتمام برسد و زمینه رضایتمندی مردم از خدمات رسانی دولت بیش از پیش ارتقاء یابد. ک/۳

۷۱۹۶/۶۶۸

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.