مسوول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها: آینده برای ملت ایران بسیار روشن‌تر از گذشته است

701-1.jpg

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تاکید کرد: آینده برای ملت ایران بسیار روشن‌تر از گذشته است.

به گزارش خبرنگار «آموزشی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان در مراسمی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، گفت: امروز گنجینه‌ای به نام دفاع مقدس در اختیار ماست که می‌تواند به نسل جوانمان هویت بخشد.

وی افزود: اگر دشمن یک بار دیگر حماقت کند و بخواهد تنور دیگری را روشن کند، چند برابر دوران دفاع مقدس، در کشور ما و در منطقه کسانی هستند که با همان شور و شوق بخواهند داخل آن تنور شوند.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به تاثیر و تحول ناشی از فرهنگ جهاد و شهادت، گفت: عزت امروز ملت محصول جهاد آن روز است. مردم ما در دنیا در بی‌سابقه‌ترین عزت قرار دارند و در دنیا ملت ما بسیار بزرگ دیده می‌شوند. علت این موضوع جهاد و ایستادگی است.

محمدیان ادامه داد: اگر امروز تا این میزان در منطقه و بلکه در دنیا التهاب وجود دارد، ثمره جهاد است. مردم ایستادگی کردند و امروز از شیرینی ایستادگی بهره می‌برند. این رسالت بر دوش ما است که گنج دفاع مقدس را برای نسل جدیدمان قابل فهم کنیم.

وی افزود: پاک‌ترین جوان‌های دنیا امروز در دانشگاه‌های ما حضور دارند و زیباترین عواطف در دل‌های آنها موج می‌زند، اما آنچنان که باید با دفاع مقدس آشنا نیستند. این موضوع بزرگترین کار فرهنگی است که باید برای جوانان امروز داشته باشیم.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تاکید کرد: دفاع مقدس، “عمل” است. دفاع مقدس بهترین تابلو برای عمل کردن است و می‌تواند فضای فرهنگی را کاملا متحول کند و جوان‌ها را از نظر هویت تحت تاثیر قرار دهد.

محمدیان افزود: مدیران ما امروز به بحث دفاع مقدس اعتقاد دارند و آن را ارج می‌نهند، لازم است از این فرصت استفاده کنیم برای آنکه نسل جدید ایستادگی و مقاومت را یاد بگیرد. آینده برای ملت ما بسیار روشن‌تر از گذشته است. آینده برای این ملت است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.