مشاوره زنده ویدیویی از ازدواج تا پختن بوقلمون!

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

گوگل برای کسب درآمدهای بیشتر خدمات پولی تازه‌ای را راه اندازی کرده که در قالب آن کاربران با متخصصان مختلف به طور زنده و ویدیویی گپ می‌زنند.
 
به گزارش فارس به نقل از رویترز، این متخصصان در هر زمینه‌ای که کاربران بخواهند اظهار نظر خواهند کرد؛ از نحوه پختن بوقلمون گرفته تا ارائه مشاوره‌هایی در مورد ازدواج.
 
خدمات یاد شده که Helpouts  نام گرفته روز قبل راه اندازی شده است. گوگل برای این کار مجبور به همکاری با حدود هزار نفر مشاور  و صاحب نظر در زمینه مد، پرورش اندام، رایانه و دیگر حوزه‌ها شده است. این اشخاص در هر بار چت ویدیویی به طور زنده و نفر و به نفر اطلاعات مورد نیاز را ارائه خواهند کرد.
 
مدت زمان هر چت متغییر خواهد بود و بسته به علاقه کاربر از چند دقیقه تا حتی چند ساعت به طول خواهد انجامید. هزینه این مکالمه ‌ا بسته به موضوع بحث و مدت زمان آن و همین طور فرد مشاور متفاوت خواهد بود.
 
گوگل مدعی است ارائه این خدمات نسل تازهی از خدمات جستجو را بنیان خواهد نهاد که در قالب آن به جای وارد کردن کلیدواژه ها در جستجوگر گوگل و مراجعه به وب پایگاه اینترنتی های فهرست شده اشخاص می‌توانند به طور زنده و ویدیویی اطلاعات مورد نظرشان را دریافت کنند.
 
برخی صاحب‌نظران می‌گویند راه اندازی این خدمات از سوی گوگل پاسخی به محبوبیت روزافزون شبکه‌های اجتماعی است که از آنها برای دریافت مشاوره و پیشنهاد‌های مختلف از دوستان در مورد فیلم‌ها، رستوران‌ها و دیگر موضوعات هم استفاده می‌شود. در واقع گوگل که نگران کاهش محبوبیت جستجوگر خود است این سرویس را راه اندازی کرده است.
 
گوگل قرار است ۲۰ درصد از مبلغ پرداختی از سوی کاربران این خدمات را دریافت کند و باقی مانده آن را به مشاوران خود اختصاص دهد. کاربران همچنین می‌توانند نقدها و نظرات خود را در مورد عملکرد مشاوران منتشر کنند و کاربرانی که از خدمات مشاوره‌ای رضایت نداشته باشند هزینه پرداختی را بازپس می‌گیرند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.