مشاور هنیه: سران عرب حامیان واقعی قدس نیستند

یکشنبه ۲۱ خرداد – ۰۳:۱۲:۴۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مشاور سیاسی نخست وزیر دولت منتخب فلسطین خواستار تلاش کشورهای عربی برای منع رژیم صهیونیستی از تشدید یهودی سازی قدس شد .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از واحد برون مرزی، یوسف رزقه مشاور اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت منتخب فلسطین امروز (یکشنبه) در مصاحبه با سایت خبری الرساله نت گفت : کشورهای عربی باید برنامه ای فوری را برای جلوگیری از یهودی سازی کامل قدس آماده کنند.
مشاور سیاسی هنیه به حمایت مالی صهیونیست های جهان از نقشه یهودی سازی قدس اشاره کرد و گفت : صهیونیست های جهان کمک هالی مالی در اختیار رژیم صهیونیستی برای تخریب منازل فلسطینی ها و ساخت شهرک های صهیونیست نشین قرار می دهند در حالی که سران عرب فلسطینی ها را فراموش کرده اند .
رزقه گفت : سران عرب فقط ” لفظاً ” از قدس حمایت می کنند و یهودی سازی را محکوم می نمایند و هیچ اقدام جدی برای نجات این مکان مقدس انجام نمی دهند .
رژیم صهیونیستی سال ۱۹۴۸ بخش غربی قدس (قدس غربی) و سال ۱۹۶۷ بخش شرقی آن (قدس شرقی) را اشغال کرد و هم اکنون صدها شهرک صهیونیست نشین در این مکان ساخته شده است و رژیم صهیونیستی با غصب اراضی فلسطینی ها این شهرک ها را توسعه می دهد .
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۰۱۵۱۲۴۳۵۱۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.